تاریخ انتشار: 1400/02/26 08:49
کد خبر: 39381

زیدان در رئال نخواهد ماند

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی هفته پیش این تیم برابر سویا به بازیکنان خود گفته بود که در رئال نخواهد ماند.
زیدان در رئال نخواهد ماند

زین الدین زیدان به بازیکنان رئال گفته است که در پایان فصل 21-2020 رئال مادرید را ترک خواهد کرد. وب‌سایت گل گزارش کرده است که سرمربی فرانسوی یکشنبه پیش و قبل از تساوی 2-2 این تیم برابر سویا در رختکن تیم از تصمیم خود پرده برداشت.

این دومین باری است که زیدان از سمت خود در مادرید کناره گیری می کند، او پیش از این در سال 2018 و پس از سومین قهرمانی پیاپی رئال در چمپیونزلیگ نیز استعفا داده بود.

رئال مادرید روز یکشنبه در لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود و سپس در تاریخ 23 ماه می فصل خود را در خانه ویارئال به پایان می رساند. این دو مسابقه آخرین مسابقات زیدان روی نیمکت رئال مادرید خواهند بود.

گل پیش از این هم گزارش کرده بود که بازیکنان رئال معتقدند که زیدان پس از حذف از چمپیونزلیگ در مرحله نیمه نهایی برابر چلسی، به کار خود در مادرید ادامه نخواهد داد.

خستگی روحی و جسمی از دلایل احتمالی استعفای زیدان ذکر شده است. سرمربی فرانسوی در شرایطی اضطراری و پس از اینکه خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری نتوانستند نتایجی نزدیک به زیدان در رئال کسب کنند، بار دیگر در پایان فصل 19-2019 سکان هدایت رئال مادرید را در دست گرفت.

زمانبندی این تصمیم زیدان هیزم به تنور شایعات بازگشت احتمالی او به تورین و در دست گرفتن هدایت یوونتوس ریخته است.

زیدان که در زمان بازی یکی از ستاره های محبوب یووه بود، اکنون به عنوان یکی از گزینه های رویایی بیانکونری پس از اخراج آندره‌آ پیرلو، سرمربی فعلی این تیم، محسوب می شود. هر چند هنوز مشخص نیست که پس از ترک پایتخت اسپانیا، زیدان قصد داشته باشد بلافاصله مسئولیت هدایت یک تیم دیگر را بر عهده بگیرد.

پس از حذف از چمپیونزلیگ اکنون همه چشم ها در لالیگا به مادرید دوخته شده است. تنها دو بازی به پایان فصل باقی مانده و شاگردان زیدان اکنون با دو امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید، در رده دوم جدول قرار دارند. بارسا نیز با دو امتیاز کمتر از رئال در رده سوم است.

مادرید اما از امتیازی برخوردار است که شاید در نبرد بر سر قهرمانی اهمیتی سرنوشت ساز داشته باشد؛ در صورتی که تیم های حاضر در کورس قهرمانی در پایان فصل در امتیازات با هم برابر شوند، این زیدان و شاگردانش هستند که در بازی رو در رو نسبت به اتلتیکو و بارسلونا نتایج بهتری کسب کرده اند و دست بالا را در اختیار دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk8pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: ما در حال جنگیدن هستیم/باید روز به روز تمرکز خود را حفظ کنیم