تاریخ انتشار: 1400/02/26 15:41
کد خبر: 39357

شرط مسی برای پیوستن به منچسترسیتی

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تنها در یک صورت حاضر است به پپ گواردیولا در منچسترسیتی ملحق شود.
شرط مسی برای پیوستن به منچسترسیتی

تابستان پیش‌رو ممکن است یکی از پرسروصداترین نقل‌وانتقالات فوتبال جهان شکل بگیرد و آن احتمالاً پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی است. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که تابستان گذشته تا یک قدمی جدایی از بارسلونا پیش رفت اما در نهایت به دلیل مخالفت مدیران این باشگاه و وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند.

مسی 33 ساله هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده، این در حالی است که خوان لاپورتا با بازگشت به این باشگاه با پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، سخت در تلاش برای حفظ برنده 6 توپ طلا در نوکمپ است. گفته می‌شود دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی هم وضعیت این فوق‌ستاره آرژانتینی را به دقت زیرنظر دارند.

نشریه انگلیسی «سان» حالا گزارش می‌دهد که خورخه مسی پدر فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا به مدیران باشگاه منچسترسیتی گفته تنها در صورتی می‌توانند لئو را به خدمت بگیرند که قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر با دستمزد سالیانه 25 میلیون یورو به او پیشنهاد دهند. اگر این انتقال با این شرایط عملی شود، مسی به صدر لیست بازیکنانی خواهد رفت که در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بیشترین دستمزد دریافتی را داشته‌اند.

لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون 35 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

این مهاجم آرژانتینی تاکنون در 777 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 671 گل به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk8wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیونل مسی-بارسلونا؛ تمدید قرارداد نزدیک است