تاریخ انتشار: 1400/02/28 23:30
کد خبر: 39190

این انتخاب برای رئال مادرید خوش یمن است

سرمربیان ایتالیایی در طول تاریخ عملکرد خوبی روی نیمکت رئال مادرید داشته اند.
 این انتخاب برای رئال مادرید خوش یمن است

اخبار حاکی از آن است که جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید قطعی شده و این سرمربی موفق و فرانسوی فصل بعد دیگر در رختکن باشگاه جایی نخواهد داشت. علیرغم مطرح شدن نام هایی چون یوواخیم لوو و رائول، ممکن است مکس آلگری، سرمربی موفق و پرافتخار ایتالیایی از ابتدای فصل بعد هدایت رئال مادرید را به عهده بگیرد. تاریخ نشان می دهد مربیان ایتالیایی در این باشگاه عملکرد درخشانی داشته اند.

اولین بار فابیو کاپلو در سال 1996 و به مدت تنها یک فصل سرمربیگری رئال مادرید را پذیرفت و در همان 12 ماه موفق شد عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود بکند. یک دهه بعد دوباره این اتفاق عینا تکرار شد و در فصلی به یادماندنی و هیجان انگیز، فابیو کاپلو و تیمش در هفته پایانی و با برتری دراماتیک مقابل مایورکا در دقایق پایانی، عنوان قهرمانی لالیگا را بالاتر از بارسلونا از آن خود کردند.

اما در سال 2013 این بار کارلو انچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید منصوب شد و در دو فصل حضور روی نیمکت این تیم موفق به فتح یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، یک سوپرکاپ و یک جام باشگاه های جهان شد. در واقع در طی چهار فصل حضور مربیان ایتالیایی، رئال مادرید موفق به شش جام مختلف از جمله دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا شد که کارنامه خوبی محسوب می شود و حالا هواداران رئال مادرید امیدوار به تکرار این روند با کسی هستند که متخصص فتح جام به شمار می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbn76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آلگری: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم