تاریخ انتشار: 1400/03/03 20:30
کد خبر: 38890

میلان در آستانه جذب جانشین دوناروما

اخبار حاکی از آن است جدایی جیجی دوناروما قطعی شده و میلان فاصله ای تا جذب مایک مایگنان به عنوان جانشین او ندارد.
 میلان در آستانه جذب جانشین دوناروما

به نظر می رسد جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی قصد دارد میلان را ترک کند و این باشگاه نیز در آستانه جذب مایک مایگنان، دروازه بان 25 ساله و فرانسوی لیل به عنوان جانشین کاپیتان جوان خود قرار گرفته است. در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد دوناروما، مایگنان عنوان هدف اول روسونری در فصل نقل و انتقالات را به خود اختصاص خواهد داد و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد انتقال این دروازه بان فرانسوی به سن سیرو تقریبا قطعی شده است.

مایگنان با مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه پاداس به میلان می پیوندد و سالانه سه میلیون یورو نیز از روسونری دستمزد دریافت خواهد کرد. مدت هاست تلاش مدیران باشگاه میلان برای تمدید قرارداد دوناروما بی نتیجه مانده و آنها به این نتیجه رسیده اند که این دروازه بان جوان قصد ماندن ندارد.

میلان با دادن اولتیماتوم به دوناروما، از او خواسته بود تا قبل از به پایان رسیدن فصل قرارداد خود را تمدید کند. میلان به این سنگربان 22 ساله پیشنهاد دستمزد هشت میلیون یورو در سال داده بود، اما مینو رایولا حداقل 10 میلیون یورو در سال برای موکل و البته 20 میلیون یورو دستمزد برای خودس درخواست کرده بود و به نظر می رسد در این شرایط توافق غیرممکن باشد. دوناروما توسط مدیر برنامه اش به بارسلونا نیز پیشنهاد شده است و البته یوونتوس با پیشنهاد دستمزد 10 میلیون یورویی مدنظر رایولا برای خرید او اقدام کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbldw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی میلان: شکست دردناکی را متحمل شدیم