تاریخ انتشار: 1400/03/04 19:58
کد خبر: 38830

لیونل مسی این فصل هم همان مسی بود

علیرغم نتایج نامطلوب بارسلونا، لیونل مسی در لالیگا از نظر فردی فصل خوبی را سپری کرد.
 لیونل مسی این فصل هم همان مسی بود

غفلت ها مکرر بارسلونا به خصوص در هفته های پایانی در نهایت باعث شد این تیم در رتبه سوم جدول لالیگا قرار بگیرد. اگرچه لیونل مسی فصل را خوب شروع نکرد، اما رفته رفته و به خصوص از شروع سال جدید به روزهای اوج بازگشته و دوباره به همان ستاره همیشگی تبدیل شد.

اما علیرغم این نتایج لیونل مسی، در نهایت در صدر جدول گلزنان لالیگا سانتاندر قرار گرفته و هشتمین ال پیچیچی خود را بدست آورد. او در این مسیر ستاره های آماده ای چون کریم بنزما و لوئیس سوارز را در نبرد برای کسب عنوان برترین گلزن اسپانیا شکست داد و باز هم آقای گل شد.

لیونل مسی با سه بار گلزنی از روی ضربه ایستگاهی بالاتر از خوسلو از این حیث بی رقیب بود. همچنین در بخش صربه زدن به سمت دروازه، ستاره آرژانتینی با 91 ضربه بالاتر از کریم بنزما با 55 ضربه، با اختلاف فراوانی در صدر جدول قرار گرفت. مسی در نیمه زمین حریف 1666 پاس صحیح انجام داد و از فرانکی دی یونگ و سرخیو بوسکتس در بارسلونا و همچنین دنی پارخو و لوکا مودریچ پیشی گرفت.

99 خطا روی لیونل مسی انجام شد و ژاوی گالان و نبیل فکر به ترتیب با 97 و 85 خطا در رتبه های بعدی از این حیث قرار گرفتند. بدین ترتیب لیونل مسی یک بار فصل درخشانی را از نظر فردی در لالیگا سپری کرد، اما این آمار فوق العاده در سایه نتایج ناامید کننده بارسلونا گم شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beoqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!