تاریخ انتشار: 1400/03/06 10:50
کد خبر: 38755

چرا زیدان به دنبال جدایی از رئال مادرید است؟

زین الدین زیدان از همان اوایل فصل تصمیمی قطعی مبنی بر جدایی از رئال مادرید داشته است.
 چرا زیدان به دنبال جدایی از رئال مادرید است؟

شایعات در حال تبدیل شدن به حقیقت است و به نظر می رسد زیزو به زودی از باشگاه رئال مادرید جدا شده و استعفا خواهد داد. علیرغم تمایل فلورنتینو پرز به حفظ این سرمربی، اوو علاقه ای به ماندن ندارد. اما کوپه مدعی شد ناراحتی زین الدین زیدان به اوایل فصل و مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازمی گردد. در آن مقطع شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج این سرمربی فرانسوی در صورت عدم پیروزی رئال مادرید برابر شاختاردونتسک منتشر شد.

در واقع ممکن بود کهکشانی ها در همان مرحله گروهی با لیگ قهرمانان وداع کنند و به همین دلیل برخی نشریات معتبر اسپانیایی خبر از احتمال اخراج زیزو در همان اوایل فصل دادند. البته در نهایت رئال مادرید با کسب پیروزی در آن مسابقه به عنوان صدرنشین صعود کرده و در نهایت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز راه یافت.

زیدان از درز اخبار داخلی باشگاه به مطبوعات و پخش آن ناراحت شده و هنوز فلورنتینو پرز را نبخشیده است. در واقع سرمربی فرانسوی از همان مقطع تصمیم خود مبنی بر جدایی در پایان فصل را گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نهایتا تا 24 ساعت آینده این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اخبار حاکی از توافق رئال مادرید با مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و پرافتخار است و به نظر می رسد او به زودی هدایت رئال مادرید را به عهده خواهد گرفت. البته در این میان نام گزینه هایی چون رائول و آنتونیو کونته نیز مطرح شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9q7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان در رئال نخواهد ماند