تاریخ انتشار: 1395/08/08 22:51
کد خبر: 252142

زیدان: مگر می شود از این عملکرد ناراضی بود!

بعد از کسب پیروزی ۴-۱ رئال مادرید مقابل آلاوز، زین الدین زیدان به تمجید از نگرش بازیکنان خود پرداخت.
زیدان: مگر می شود از این عملکرد ناراضی بود!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، تیم رئال مادرید موفق شد به لطف هت‌تریک کریستیانو رونالدو و تک گل آلوارو موراتا با نتیجه ۴-۱ در خارج از خانه پیروز شده و با ۲۴ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. زیدان در پایان بازی گفت:

از این بازی راضی هستم. تحت تأثیر پشتکاری که نشان دادیم قرار گرفتم چرا که نیمه اول و آغاز نیمه دوم سخت بود. پیروزی سختی بود چون حریف ما خیلی خوب کار کرد اما فکر می کنم شایسته این پیروزی بودیم. بدون کمی سختی، نمی توانید قهرمان لالیگا شوید، غیرممکن است، و ما امروز نشان دادیم که می توانیم مقابل حریفی سخت، مشکلات را تحمل کنیم. آرامش خود را حفظ کردیم و برخی لحظات سخت را پشت سر گذاشتیم. اینکه شما رئال مادرید باشید، دلیل نمی شود که از قبل برنده باشید. آلاوز در نیمه اول و آغاز نیمه دوم کار را برای ما بسیار سخت کرد.

گلزنی کریستیانو فوق العاده است، و اینکه این کار را سه بار انجام داد، بهتر هم هست. از عملکرد او راضی هستیم. همیشه از او گل می خواهیم اما از هر لحاظ خوب بود. بیایید امیدوار باشیم که همینطور بماند. او خیلی صبور است و امروز نشان داد که با سخت کوشی همه چیز ممکن است.

بنزما و موراتا:

هر دوی آنها بسیار با استعداد هستند. کریم سخت کار کرد و موراتا نیز با سخت کوشی موفق به گلزنی شد.

داور:

من هرگز در مورد داوری صحبت نمی کنم و از او تمجید یا انتقاد نخواهم کرد. آنها همیشه کار خود را انجام می دهند و به نظر من هر دو پنالتی صحیح بودند. کار آنها سخت است.

په په:

وقتی به مادرید بازگردیم آزمایش هایی روی او صورت خواهد گرفت و خواهیم دید که چه اتفاقی برای او افتاده است. در این لحظه نمی دانم او چقدر دور از میادین خواهد بود. باید با بازیکنانی که در اختیار داریم ادامه دهیم و امیدوارم که او زودتر باز گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپلو: مشکل اصلی رئال مادرید، رونالدو است