تاریخ انتشار: 1400/03/07 15:13
کد خبر: 38699

آلگری قراردادش را با یوونتوس امضا کرد

سرمربی پیشین یوونتوس بار دیگر هدایت راه‌راه پوشان تورین را برعهده گرفت.
آلگری قراردادش را با یوونتوس امضا کرد

 باشگاه یوونتوس بعدازظهر امروز (جمعه) به همکاری‌اش با آندره‌آ پیرلو پایان داد و این مربی ایتالیایی را پس از تنها یک فصل حضور روی نیمکت بانوی پیر، اخراج کرد. گفته می‌شود سرمربی بعدی این تیم ماسیمیلیانو آلگری خواهد بود، کسی که بین سال‌های 2015 تا 2019 هدایت راه‌راه پوشان تورین را برعهده داشت.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات اروپا خبر داد، آلگری قراردادش را با باشگاه یوونتوس امضا کرده است و تا سال 2025 هدایت بانوی پیر را برعهده خواهد داشت. طبق ادعای رومانو، این مربی ایتالیایی قرار است در این تیم سالانه دستمزد 9 میلیون یورویی دریافت کند.

رومانو مدعی شده آلگری تصمیم گرفته است به یوونتوس بازگردد و دیگر منتظر پیشنهادی از جانب رئال مادرید نباشد. بیانیه رسمی باشگاه یوونتوس درباره استخدام او هم انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر منتشر شود.

ماسیمیلیانو آلگری که در تابستان 2019 پس از عدم توافق برای ادامه همکاری با سران باشگاه یوونتوس، به حضور پنج ساله‌اش روی نیمکت این تیم ایتالیایی پایان داد، در این مدت این تیم را به پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند. او همچنین بانوی پیر را دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qk6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال اروپا آماده اخراج رئال، بارسا و یوونتوس است!
خاویر تباس: