تاریخ انتشار: 1400/03/12 23:14
کد خبر: 38455

هدیه رونالدو به موراتا چه بود؟

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس مدعی شد همیشه رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو داشته است.
هدیه رونالدو به موراتا چه بود؟

 انتقال قرضی آلوارو موراتا حداقل از نظر فردی به سود کریستیانو رونالدو شد و ستاره پرتغالی این فصل برای اولین بار عنوان بهترین گلزن فصل لیگ ایتالیا را از آن خود کرد. حالا آلوارو موراتا در مصاحبه ای با نشریه مارکا فاش کرد که در گذشته رونالدو یک گوشی آیفون به او هدیه داده و همیشه رابطه دوستانه ای بین این دو مهاجم گلزن برقرار بوده است.

آلوارو موراتا گفت: "من در مورد همه چیز با رونالدو صحبت می کنم، درباره چیزهایی که شما حتی نمی توانید تصور کنید. رونالدو انسانی مردی بسیار آگاه و دانا است که داستان های آموزنده زیادی به شما می گوید. من به یاد می آورم که در آخرین مراسم شام تیمی در مورد غذا و تغذیه صحبت می کردیم و او به ما در مورد رکورد شخصی صحبت کرد که مدت ها غذا نخورده است. این حرف ما را متعجب کرد، اما رونالدو از همه چیز آگاه است. او دوست دارد چیزهای جدیدی خوانده و همه چیز را یاد بگیرد.

رابطه من و رونالدو از زمان حضورمان در باشگاه رئال مادرید همیشه خوب بوده است، در گذشته اختلاف سنی ما بیشتر به چشم می آمد، اما من با او مثل دیگران صحبت می کردم. به یاد می آورم که یک بار در بازی های پیش فصل، رونالدو یک آیفون به من هدیه داد و این رفتارش فوق العاده به نظر می رسید. هیچ وقت مشکلی بین ما پیش نیامده است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9aaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موراتا، رهبر هجومی رئال در سوپر کاپ