تاریخ انتشار: 1400/03/19 21:12
کد خبر: 38150

جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس چه کسی خواهد بود؟

در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس، مائورو ایکاردی جانشین او خواهد شد.
 جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس چه کسی خواهد بود؟

تنها یک سال از قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس باقی مانده و هر روز اخباری در مورد احتمال جدایی این ستاره 36 ساله و پرتغالی از جمع بازیکنان بیانکونری شنیده می شود. یوونتوس توان پرداخت دستمزد هنگفت او را نداشته و در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب در حدود 30 میلیون یورو، مجوز جدایی کریستیانو رونالدو را در همین تابستان صادر خواهد کرد.

اما اسکای اسپورتس مدعی شد در صورت رخ دادن این اتفاق، یوونتوس برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن اقدام خواهد کرد. مائوریتو بعد از سپری کردن دو فصل در پاریس، عملکرد چندان خوبی در این تیم نداشته و اغلب بازی های مهم این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است.

البته یوونتوس هنوز اقدامی برای خرید مائورو ایکاردی نداشته و این اتفاق در صورتی رخ می دهد که تصمیم کریستیانو رونالدو برای جدایی قطعی شود. در حال حاضر این ستاره 36 ساله در اردوی تیم ملی پرتغال حضور داشته و خود را مهیای درخشش در رقابت های یورو 2020 می کند. ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو در حال حاضر در حال بررسی پیشنهادهای احتمالی برای این بازیکن است و حداقل یک ماه دیگر تکلیف تیم فصل بعد رونالدو معلوم خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dnzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آینده کریس رونالدو فاش شد