تاریخ انتشار: 1395/08/09 13:16
کد خبر: 252059

رونالدو و رکوردهایی که دیروزثبت کرد

مهاجم رئال‌ مادرید در دیدار برابر آلاوس چند رکورد جدید را به ثبت رساند.
رونالدو و رکوردهایی که دیروزثبت کرد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، رئال‌ مادرید شنبه عصر در هفته‌ دهم لالیگا چهار بر یک آلاوس را شکست داد. کریستیانو رونالدو توانست در این دیدار سه گل به ثمر برساند.

او برابر 31 حریفی که در لالیگا با آنها روبرو شده است، گلزنی کرده است. مهاجم رئال‌ مادرید برای نخستین بار بود که برابر آلاوس قرار می‌گرفت و تنها پس از 16 ‌دقیقه با گلزنی از روی نقطه پنالتی توانست به رکورد لوییس آراگونس ( گلزنی برابر 31 تیم) برسد. رونالدو همچنین به رکورد آلفردو دی‌استفانو در این رابطه رسید.

 بالاتر از رونالدو، اوگو سانچس و رائول گونسالس قرار دارند. هر یک به ترتیب برابر 33 و 34 تیم حاضر در لالیگا گلزنی کردند. رکورد گونسالس بی‌نظیر است. او مقابل هر 34 تیمی که بازی کرده است گلزنی کرد.

رونالدو بیشترین گل را برابر سویا و ختافه به ثمر رسانده است. هر دو تیم 20 بار توسط مهاجم پرتغالی دروازه‌شان باز شده است. پس از این دو تیم اتلتیک بیلبائو قرار دارد که در 16 بازی 15 بار دروازه شان توسط این بازیکن باز شد.

رونالدو در مجموع برابر 31 تیم، 266 گل زده است که 53 گل از روی نقطه پنالتی‌ درون دروازه حریفان جای گرفته است. این تعداد گل در 243 بازی به ثمر رسید. همچنین مندیسو روسا چهل و نهمین ورزشگاهی بود که رونالدو در آن با پیراهن رئال‌ مادرید گلزنی کرد. او سی‌امین هت تریکش را در دیدار دیروز با پیراهن مادرید به ثبت رساند، یعنی پنج هت تریک بیشتر از لیونل مسی از سال 2009.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klmb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: مگر می شود از این عملکرد ناراضی بود!