تاریخ انتشار: 1400/03/29 15:23
کد خبر: 37752

اختصاصی/ فلورنتینو پرز عاشق خرید و قتل های بزرگ!/ چرا مادرید جایی برای بازنشته شدن نیست؟!

خداحافظی یا بهتر بگوییم؛ کنار گذاشتن سرخیو راموس از رئال مادرید، یکی از عجیب ترین و شاید هم تلخ ترین خداحافظی ها در فوتبال بود که بازتاب بسیاری در دنیا داشت.
اختصاصی/ فلورنتینو پرز عاشق خرید و قتل های بزرگ!/ چرا مادرید جایی برای بازنشته شدن نیست؟!

بیشتر رسانه‌های ورزشی یا تیتر اول خودشان‌ را به خداحافظی اجباری راموس اختصاص داده بودند، یا اینکه اشاره‌ ای به آن داشتند.

فلورنتینو پرز که سالها پیش با خرید ستاره‌ های دنیا رئال مادرید اسپانیا را به تیم کهکشانی تبدیل کرد و توانست با همین ستاره ها تاریخ سازی کند، حال همین مدیر باشگاه قاتل اسطوره‌ های باشگاه شده و هر سال یکی از این بازیکنان را با ترفندهای خاص خودش مجبور به جدایی می کند!

پرز که عاشق خرید های بزرگ در دنیا است و یه جورایی دست روی ستاره ها می گذارد و به باشگاه می آورد، همانطور نیز قاتل آنهاست که اجازه نمی هد، بازیکنی در رئال بازنشسته‌ شود!  اگر نیم نگاهی‌ به جدایی بازیکنان باسابقه و نامی پرافتخارترین باشگاه جهان بیندازید، کاملا با ما هم عقیده می شوید که پرز مشکل بزرگی با ستاره‌ ها دارد.

از رائول گونزالس گرفته تا کاسیاس، ژاوی النسو، په په، کاکا، گوتی، اوزیل، هیرو، رونالدو، دیماریا و راموس بخشی از " قتل های زنجیره ای" پرز است که در تاریخ به ثبت رسیده و باید دید تا کی این قتل ها ادامه خواهد داشت؟! او این قتل ها ( کنار گذاشتن ها) را طوری انجام داده که بازیکنان چندان ناراحت نشده اند و با روی خوش باشگاه را ترک کرده اند. اگر بخواهیم یک مثال ساده و عامیانه به کار ببریم؛ او با  پنبه سر بریده و اجازه نداده‌ که خودش را با چالش‌ و حواشی درگیر کند. برای پرز احساسات و عشق هواداران اصلا مهم نیست و هیچ وقت با خواسته آنها پیش نرفته و فقط بر‌خلاف نظر آنها عمل کرده است! وقتی رائول افسانه‌ ای، کاسیاس مقدس، رونالدو رکورد شکن، راموس تایم و سایر ستاره ها از رئال بطور محترمانه کنار گذاشته شدند، خیلی ها فکر می کردند روزی هم خود پرز کنار برود، ولی فعلا این اتفاق رخ نداد و این مدیر باسابقه همین چند وقت پیش برای چهار سال دیگر نیز رای اعتماد گرفت و توانست فعلا جایگاهش را مستحکم کند.

جالب این‌جاست که فلورنتینو پرز حتی به حرف مربیانش نیز زیاد گوش نمی کند و بازیکنی که خودش بخواهد به باشگاه می آورد و بازیکنی هم که نخواهد را نیز خیلی راحت کنارش می گذارد! نمونه اش، وقتی رونالدو را زیدان می خواست اما پرز بهانه‌ های زیادی آورد تا رونالدو رفتنی شود. راموس نیز همین شرایط را داشت و خود آنجلوتی تمایل داشت که کاپیتان در رئال بماند، ولی پرز خودش را به راه دیگری زده بود و نمی خواست که دومین بازیکن پرافتخار باشگاه را حفظ کند! حال اینکه این مدیریت و البته ترفند آقای "رئیس" تا کی ادامه پیدا می کند، باید منتظر ماند؟! البته شاید هم بعد از سال‌ها این بار نوبت او شود که باشگاه را ترک کند، چون خیلی از هواداران رئال از مدیر باشگاه رضایت ندارند و اعتقادشان بر این است که او با اسطوره های باشگاه‌ برخورد جالبی ندارد و به آنها بی احترامی می کند. با این تفاسیر، میشه گفت؛ داستان جدایی بازیکنان رئال از باشگاه بی شباهت به سریال "وایکینگ ها" نیست که در یک سکانس؛ رگنار لاتبروک را مارها  احاطه کرده بودند و...

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39karw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی و پوگبا؛بازیکنانی که فروخته نمی‌شوند!
فلورنتینو پرز: