تاریخ انتشار: 1395/08/09 15:24
کد خبر: 252026

رکوردهایی که شب‌گذشته در فوتبال ثبت شد

در شبی که بارسلونا به عدد خاصی دست یافت، فوق ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها هم به پیشتازی خود در هت‌تریک کردن ادامه داد.
رکوردهایی که شب‌گذشته در فوتبال ثبت شد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در لیگ‌های معتبر فوتبال همواره آمار و رکوردهای خاصی به ثبت می‌رسد و پس از انجام بازی‌‎ها یا پیش از برگزاری آنها آمارهای جالبی منتشر می‌شود. فرتاک ورزشی، قصد دارد آمار و اتفاقات جالبی که در مسابقات فوتبال اروپا می‌افتد را در قالب «خواندنی از فوتبال جهان» به مخاطبان خود ارائه دهد.

* تیم فوتبال راسنبال بال‌اسپورت لایپزیگ، شب گذشته (شنبه) در هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبانش، دارمشتات گذشت و فاصله دو امتیازی‌اش را با بایرن‌مونیخ صدرنشین حفظ کرد. این تیم تبدیل به اولین تیم تازه صعود کرده بعد از پرستون انگلیس پس از فصل 89-1988 شد که در اولین فصل حضورش در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی مربوط در 9 بازی ابتدایی شکست نخورده‌ است.

* منچستریونایتد شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد با نتیجه تساوی بدون گل مقابل برنلی متوقف شد تا رکورد ناکامی زلاتان ابراهیموویچ سوئدی در گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر به 855 دقیقه برسد.

* بارسلونا در حالی شب گذشته در هفته دهم لالیگا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر از سد گرانادا گذشت که هزار و پانصدومین بازی‌اش را در ورزشگاه نیوکمپ انجام داد. آبی‌واناری‌ها در 1500 بازی خانگی خود به 1119 برد، 238 تساوی و 143 شکست دست یافته‌اند.

* رافینیا که در پیروزی یک بر صفر شب گذشته برابر گرانادا تنها گل بازی را به ثمر رساند، رکورد جالبی از خود بر جای گذاشت. او در این فصل 5 شوت درون چارچوب دروازه حریفان زده که هر پنج شوت تبدیل به گل شده و این یعنی ثبت رکوردی صددرصدی.

* گونزالو ایگواین در برتری 2 بر یک شب گذشته یوونتوس برابر ناپولی در چارچوب هفته یازدهم سری A ایتالیا در حالی گل برتری بانوی پیر را به تیم سابق خود زد، که از تاریخ 2 اکتبر (11 مهر- تقریباً یک ماه پیش) در مسابقات سری A موفق به گلزنی نشده بود.

* کریستیانو رونالدو در دیدار شب گذشته رئال‌مادرید در هفته دهم لالیگا که به برتری 4 بر یک این تیم برابر آلاوس انجامید، هت‌تریک کرد. او که حالا 350 گل در مجموع  لیگ‌های مختلف به ثمر رسانده، سی‌ویکمین هت‌تریک لالیگایی‌اش را انجام داد و این یعنی پنج هت‌تریک بیشتر از لیونل مسی، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nzpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: قرار نیست سیتی شبیه بارسا باشد