تاریخ انتشار: 1400/04/08 21:27
کد خبر: 37206

اتفاقی عجیب/ خانواده ستاره های فرانسه روی سکو به جان هم افتادند!

به نظر می رسد تنش در بین بازیکنان و البته خانواده آنها در اردوی تیم ملی فرانسه بالا گرفته است.
اتفاقی عجیب/ خانواده ستاره های فرانسه روی سکو به جان هم افتادند!

بزرگ ترین شگفتی رقابت های یورو 2020 دیشب رقم خورد و تیم ملی فرانسه در حالیکه تا دقایق پایانی 1-3 از حریف پیش بود، در نهایت دو گل خورده و در ضربات پنالتی حذف شد. اما RMCSPORT مدعی شد در پایان دیدار دو تیم فرانسه و سوئیس در بخارست و در مرحله یک هشتم نهایی یورو، در سکوها جر و بحثی بین مادر آدرین رابیوت و خانواده پل پوگبا و کیلیان امباپه رخ داده است.

به نظر می رسد مادر آدرین رابیوت از اعضای خانواده پل پوگبا سوال کرده که چگونه پل پوگبا به راحتی توپ را از دست داده و در نهایت همین اشتباه او منجر به گل سوم سوئیس و حذف تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی شده است.

در حالیکه خانواده های دیگر بازیکنان تیم ملی فرانسه شاهد این صحنه بودند، مادر آدرین رابیوت همچنین به سمت پدر کیلیان امباپه رفته و از او خواسته در تربیت خود بازنگری کرده و اجازه ندهد فرزندش اینقدر مغرورانه رفتار کند. او همچنین نسبت به عملکرد کیلیان امباپه در میدان و از دست رفتن پنالتی این بازیکن ابراز تأسف و در نهایت به خبرنگاران حاضر در صحنه نیز حمله کرده است.

البته مشابه چنین تنشی در زمین بیت آدرین رابیو و پل پوگبا نیز ایجاد شد. پوگبا در دقیقه 90 و پیش از به ثمر رسیدن گل تساوی سوئیس توپ را از دست داد و در نهایت همین اشتباه منجر به گل تساوس حریف شد. به محض از دست رفتن توپ، آدرین رابیوت دستانش را به نشانه اعتراض بالا آوره و به پوگبا اعتراض کرد. درگیری در حال شدت یافتن بود که دیدیه دشان را مجبور به مداخله برای آرام کردن پل پوگبا شد و ماجرا تمام شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be6v5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست طلسم بنزما پس از 5 سال