تاریخ انتشار: 1400/04/09 17:39
کد خبر: 37165

جورجینیو: به فکر جایزه توپ طلا نیستم!

جورجینیو، ستاره خط میانی تیم ملی ایتالیا مدعی شد در حال حاضر به فکر کسب جایزه توپ طلا نیست.
 جورجینیو: به فکر جایزه توپ طلا نیستم!

جورجینیو در این فصل با لباس چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و ایتالیا نیز از بخت مناسبی برای فتح یورو 2020 برخوردار است. هفته گذشته لورنزو اینسینیه مدعی شد جورجینیو باید یکی از نامزدهای کسب توپ طلا در سال 2021 لقب بگیرد، اما خود این بازیکن علاقه ای ندارد فکر خود را درگیر این مسائل بکند.

جورجینیو گفت: "من به توپ طلا فکر نمی کنم و هر آنچه رخ می دهد نتیجه تلاش فراوان است. اولویت من گروه بوده و خوشحالی در کنار هم تیمی ها و دوستانم زیباتر از لذت بردن از تنهایی است.

دیدار مقابل بلژیک؟ ما باید به تیم اول رده بندی احترام بگذاریم، اما همه تیم ها نقاط ضعفی دارند. اگر من سرمربی بودم، سعی می کردم آنها را پیدا کرده و همچنین جلوی نقاط قوت آنها را بگیرم. روبرتو مانچینی از من مشاوره نخواسته و او سرمربی است. نمی دانم بارها بازی کردن در برابر کوین دی بروین بارها اتفاق خوبی است یا بد.

او سرنوشت یک مسابقه را رقم می زند هوش فوتبالی اش بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است. متوقف کردن دی بروین دشوار بوده و او همیشه فضاها را به خوبی پیدا می کند. نباید به دی بروین مهلت چرخش داد و در این صورت می توان جلوی او را گرفت.

هیچ بازی آسانی وجود ندارد و قرار نیست شگفتی بزرگی رخ دهد. همه تیم ها از سازمان تاکتیکی قدرتمندی برخوردارند، اما ما نیز به خودمان باور داریم و باید دید که در نهایت به کجا خواهیم رسید. امیدوارم تمایل و عزم گروه به موفقیت به ما کمک کند. روبرتو مانچینی به ما باور دارد و ما می توانیم این موضوع را احساس کنیم. او همیشه به ما کمک کرده و از بازیکنان حمایت می کند. ما می دانیم که جایی برای اشتباه وجود ندارد و نباید فکر کنیم تا اینجا به دستاورد مهمی دست پیدا کرده ایم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdrbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دو ستاره ایتالیا دیدار با اتریش را از دست دادند؟