تاریخ انتشار: 1400/04/10 12:59
کد خبر: 37112

سرمربی کره‌جنوبی: گروهمان با این که تقریبا متعادل است اما باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم

سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی بعد از برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی و هم‌گروهی با ایران گفت: قصد مقایسه کره با رقبا را ندارم بلکه مهم ترین چیز این است که به این فکر کنیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و چگونه پیشرفت کنیم.
سرمربی کره‌جنوبی: گروهمان با این که تقریبا متعادل است اما باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم

 تیم ملی کره‌جنوبی برای چهارمین بار متوالی با تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی هم‌گروه شد. سرمربی پرتغالی این تیم که از سال ۲۰۱۹ هدایت کره‌جنوبی را بر عهده دارد، یک بار هم با تیم ملی ایران با هدایت ویلموتس رو به رو شده که این دیدار دوستانه با تساوی یک بر یک در سئول خاتمه یافت. کره‌جنوبی بعد از ۹ دوره صعود متوالی به جام جهانی، برای دهمین صعود خود تلاش می‌کند.

پائولو بنتو، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال و کنونی کره‌جنوبی بعد از برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی اظهار کرد: قصد مقایسه کره با رقبایمان را ندارم بلکه مهم ترین چیز این است که به این فکر کنیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و چگونه پیشرفت کنیم.

او با اشاره به قدرت تیمش یادآور شد: بازیکنان ما توانایی فنی و شرایط خوبی دارند و از لحاظ تاکتیکی هم می‌فهمند که از آنها چه چیزی می‌خواهم، بنابراین مانند همیشه بهترین تلاشمان را خواهیم داشت و کار درستی نیست که بازیکنان‌مان‌ را با بازیکنان سایر تیم‌ها مقایسه کنیم.

این سرمربی پرتغالی درباره این سوال که این دوره جام جهانی می تواند دهمین حضور متوالی کره در جام جهانی باشد که یک رکورد در آسیا محسوب می شود. آیا این موضوع فشاری را از سوی هواداران به او وارد نمی‌کند، پاسخ داد: همیشه و در هر شرایطی فشار بر روی مربی وجود دارد. با احترام به حریفانمان در گروه، باید در میدانی دیگر مسابقه دهیم و از کارمان لذت ببریم. البته گروهمان با این که تقریبا متعادل است، اما باید به این فکر کنیم که گروه سختی داریم و باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم تا به هدفمان که رسیدن به جام جهانی است، دست یابیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از گروهتان راضی هستید، گفت: این سوال خوبی نمی‌تواند باشد. به هر حال قرعه، قرعه است و باید حریفانمان را آنالیز کنیم. از برخی از آنها اطلاعاتی داریم. بازیکنان ما مقابل لبنان بازی کرده‌اند و با ایران هم بازی دوستانه داشته‌ایم. اما حالا کار ما این است که حریفان را آنالیز کنیم و بهترین عملکردمان را داشته باشیم. در دو دوره قبل کره برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ مشکلاتی داشته است که این را می دانیم و از تجربه آن استفاده خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwkp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی المپیاکو اخراج شد

سرمربی پرتغالی یاران انصاری‌فرد روی لبه تیغ
بشیکتاش ترکیه آخرین ایستگاه بنتو