تاریخ انتشار: 1400/04/13 14:48
کد خبر: 36993

سرخیو راموس‌ عاملِ دو‌دستگی در PSG

روزنامه مارکای اسپانیا با تیتر «راموس، به مقصد پاریس» به استقبال خرید ویژه باشگاه فرانسوی رفت و مقصد نهایی کاپیتان راموس را مشخص کرد؛ شماره ۴ رئال مادرید پس ‌از ۱۶ سال و به دلیل عدم توافق با فلورنتینو پرز بر سر قراردادی دو‌ساله، تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفت و از همان روز نخست شایعات زیادی در خصوص باشگاه آینده‌اش بوجود آمد.
سرخیو راموس‌ عاملِ دو‌دستگی در PSG
درست در روزهایی که خبر پیشنهاد منچستر یونایتد و آث میلان به گوش‌ می‌رسید، مدیر برنامه‌های راموس در فرانسه حضور‌ داشت و آخرین رایزنی‌ها را برای انتقال به PSG انجام می‌داد. پیشنهاد شیاطین سرخ شامل حقوق و پاداش‌های بیشتری می‌شده اما از آنجا که کاپیتان سابقِ رئال به دنبال قراردادی دو‌ساله بوده، قید حضور در اولدترافورد را زده و با دستمزدی پایین‌تر، راهی پارک دو پرنس خواهد شد. ESPN می‌گوید خبر انتقال به پاریس هنوز نهایی نشده ولی مقصد و خواسته اصلی راموس‌ برای‌ ادامه دوران حرفه‌ای خود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بوده و همبازی شدن با نیمار و آنخل ‌دی‌ماریا انگیزه‌های راموس‌ را دو چندان کرده؛ خریدِ مدافع کهنه‌کار اسپانیایی برای ناصر الخلیفی، آنچنان هم بی‌دردسر نبوده و نشریه لوپاریزین ابعاد گسترده‌تری از این جابه‌جایی را به نمایش گذاشته؛ از سرخیو راموس به عنوان «عامل دو‌دستگی» یاد می‌شود و خریدِ پر هزینه او مخالفان خاصی نیز دارد! معضل اساسی برای طرفداران PSG و شخص مائوریسیو پوچتینو این است که آیا خرید راموس عملاً گره‌ای از مشکلات تیم باز خواهد کرد؟ آیا انتقال به فرانسه از روی احتیاج فنی و تاکتیکی بوده یا صرفاً به دلیل زرق و برق دادن دوباره به تیم متمول قطری‌ها است؟ لیست PSG برای فصل گذشته ۹ مدافع در خود جای داده بود که پنج نفر آنها توانایی بازی در پست دفاع آخر را داشتند؛ مارکینیوش، کیمپمبه، توماس کهرر، عبدو دیالو و میشل باکر ترافیک عجیبی در‌ پست دفاع میانی بوجود آورده‌اند و اضافه شدن راموس، به سردرگمی کادر‌ فنی اضافه خواهد کرد.
با خرید اسطوره رئال مادرید، فضا برای کیمپمبه مدافع ملی‌پوش‌ فرانسوی، کمتر خواهد شد و استفاده از زوج‌ راموس - مارکینیوش محتمل‌تر به نظر می‌رسد.
پوچتینو از روی اجبار یا باید به دفاع سه ‌نفره روی بیاورد و یا قید حداقل یکی‌ از مدافعان پر آوازه و تأثیرگذار تیمش را بزند. دستمزد ۱۵ میلیون یورویی و هزینه سنگین سرخیو راموس هم دیگر محل اختلاف بین طرفداران و بازیکنان است؛ در واقع هنوز کسی نمی‌داند چطور تیاگو‌ سیلوای ۳۶ ساله که با چلسی به مقام قهرمانی ‌در UCL رسید، با‌ دستمزدی پایین‌تر پارک دو پرنس را ترک کرد و باشگاه حاضر به تمدید قرارداد بازیکن برزیلی خود نشد؛ و از آنطرف در تصمیمی عجیب‌تر، مدیران به راموس مصدوم و ۳۵ ساله، با هزینه‌ای سنگین تمایل پیدا کرده‌ و قید سایر نفرات دفاعی‌شان را زده‌اند. به نظر طی روزهای آینده از خریدِ جدید فرانسوی‌ها رونمایی‌ها خواهد شد و فرضیه احتمالی این است که ناصر الخلیفی در زمینه‌چینی‌های پرز اسیر شده؛ فلورنتینو با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای، قید ادامه مذاکرات با پوچتینو را زد و بر سر انتقال راموس به پارک دو پرنس، مانع تراشی نکرد! راموس‌ قبل از تمام شدن قراردادش با رئال مادرید، مذاکرات خود با PSG را شروع کرده بود و چه فاکتوری جز خرید کیلیان امباپه می‌تواند باعث مهربانی پرز‌ با ناصر الخلیفی شده باشد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xovlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب توافق راموس با پاری‌سن ژرمن