تاریخ انتشار: 1400/04/16 00:57
کد خبر: 36865

مصاف ایتالیا و اسپانیا به وقت‌های اضافه کشیده شد

مصاف تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا در اولین بازی مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰به وقت‌های اضافه کشیده شد.
مصاف ایتالیا و اسپانیا به وقت‌های اضافه کشیده شد

 در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یورو 2020، سه‌شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک در وقت‌های معمول به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشده شود.

فدریکو کیه‌زا در دقیقه 60 برای ایتالیا گل نخست را به ثمر رساند و هم‌تیمی او در یوونتوس، آلوارو مواراتا در دقیقه 80 نتیجه را برای اسپانیایی‌ها به تساوی کشاند.

در نیمه نخست این بازی، در حالی که اسپانیایی‌ها به سبک و سیاق همیشگی و رد و بدل کردن پاس‌‌های کوتاه برای تملک توپ رو آوردند، ایتالیا بازی مستقیم و تهدید دروازه حریف با ارسال پاس‌های بلند پشت دفاع حریف را در دستور کار قرار داد.

هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که در یک سو جان لوئیجی دوناروما دروازه‌بان ایتالیا موقعیت اسپانیایی‌ها را مهار کرد و در سوی دیگر کم‌دقتی و تعلل بازیکنان ایتالیا منجر به از دست رفتن موقعیت‌های‌شان شد. به این ترتیب دو تیم ناکام در گشودن دروازه یکدیگر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، بازی کم و بیش مانند نیمه نخست پیگیری شد، اما در نهایت این ایتالیا بود که روی یک ضدحمله و به لطف جنگندگی چیرو ایموبلیه برای حفظ توپ در محوطه جریمه حریف و در ادامه ضربه زیبای فدریکو کیه‌زا قفل دروازه‌‌‌ها را شکست. ایتالیایی‌ها بعد از این گل موقعیت‌های دیگری هم برای زدن گل دوم داشتند، اما آن را از دست دادند تا اینکه آلوارو موراتا مهاجم تعویضی اسپانیایی‌ها آنها را مجازات کرد و 10 دقیقه به پایان کار طی یک همکاری هوشمندانه با دنی اولمو، با جان لوئیجی لوئیجی دوناروما تک به تک شد و با فریب دادن او گل تساوی را به ثمر رساند، گلی که منجر به کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdr6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یورو ۲۰۲۰| پیروزی یک نیمه‌ای اسپانیا مقابل سوئیس با دهمین گل‌به‌خودی جام