تاریخ انتشار: 1400/04/18 14:07
سرنوشت نامعلوم کاپیتان کاتالان‌ها؛
کد خبر: 36763

کومان: مسی؟ هر مشکلی که حل نشود نگران‌کننده است!

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، می گوید که تمدید قرارداد لیونل مسی، کاپیتان این تیم، اولویت اول باشگاه است و او به رییس باشگاه در این زمینه اعتماد کامل دارد.

کومان: مسی؟ هر مشکلی که حل نشود نگران‌کننده است!

رونالد کومان که امروز در یک تورنمنت گلف با اهداف خیریه در بارسلونا شرکت کرده بود، درباره نگرانی هایش از آینده نامعلوم لیونل مسی با رسانه ها صحبت کرد. این سرمربی هلندی در مصاحبه با مارکا فاش ساخت که درباره آینده کاپیتان تیمش به شدت نگران است اما به خوان لاپورتا، رییس بارسا، اعتماد دارد.

کومان گفت: "هر زمان که یک مشکل حل نشود، باید درباره آن نگران شوید. اما من کاملا به رییس باشگاه اعتماد دارم که این مشکل را هر چه زودتر برطرف کند. این موضوع برای باشگاه بسیار مهم است اما همچنین برای لالیگا نیز اهمیت فوق العاده ای دارد که بهترین بازیکن جهان همچنان اینجا بماند و ما همه باید تلاش کنیم تا مطمئن شویم مسی به همکاری با ما ادامه می دهد."

کومان همچنین درباره موضوعات مهم دیگری نیز با مارکا صحبت کرد.

درباره خاویر تباس رییس لالیگا: "تباس و لاپورتا هر کدام از منافع خود دفاع می کنند و لاپورتا دیروز به من گفت که آرام باشم و ما داریم روی این مشکل کار می کنیم و مطمئنیم که با لئو به توافق خواهیم رسید و برای چند سال دیگر نیز به همکاری ادامه خواهیم داد."

موضع لالیگا: "همانطور که گفتم هر کدام از دو طرف به منافع خود فکر می کنند و می خواهند از موضع خود دفاع کنند و ما هم می دانیم که قوانینی وجود دارد که همه باشگاه ها باید آنها را رعایت کنند، اما من چیز بیشتری در این مورد نمی دانم."

گریزمان: "من همه بازیکنان خود را در اختیار خواهم داشت و اگر تغییری ایجاد شود، باید آن را بپذیریم اما این مسئله مربوط به باشگاه است. ما سعی می کنیم تیم را بهبود ببخشیم و خواهیم دید که چه کسی می ماند و چه کسی می رود. بسیاری از تصمیمات گرفته شده است که امروز نمی توانیم درباره آنها صحبت کنیم. گریزمان؟ او برای ما بسیار مهم است زیرا کیفیت خود را نشان داده است. او خریدی عالی برای بارسلونا بوده است و من در حال حاضر تمام بازیکنانی را که می خواهم در اختیار دارم."

فروش بازیکنان: "مهمترین چیز این است که حداکثر کار را انجام دهید تا لئو بماند. این مهمترین چیز است، زیرا این آینده باشگاه است. تأثیرگذاری مسی هر ساله حداکثر است و شما باید حداکثر تلاش خود را بکنید تا او بماند."

ثبت قراردادها: "همه ما که از وضعیت باشگاه اطلاع داریم، نگران هستیم. به دلیل مسئله شیوع کرونا، باشگاه قادر به انجام برخی کارها نبوده است، هیچ تماشاگری و بازدید عمومی از موزه وجود نداشت... در مسئله حقوق و دستمزد، باشگاه سعی می کند هزینه ها را پایین بیاورد و این بسیار مهم است. همه باید بدانند که در مقطعی که در حال حاضر در آن هستیم، باید این مسئله را بپذیریم. آنها چندین سال است که بارسایی هستند و من فکر می کنم که از سوی بازیکنان هم باید تلاش کنیم تا جلو برویم و تیم را بهبود ببخشیم."

کاهش دستمزدها: "مثل سال گذشته بازیکنان باز هم به باشگاه کمک کردند و اگر لازم باشد کمی بیشتر کمک کنند، باید قدم بزرگتری بردارند و تلاش بیشتری بکنند، مثل خود من به عنوان مربی."

درباره خط هافبک: "اگر هافبک ها را بشماریم، چیزی را از قلم انداخته ایم. بسیار مهم است که بهترین بازیکنان را برای هر پستی داشته باشیم."

درباره پدری: "پپ آن روز حرف مهمی زد و من با او موافقم. برای یک بازیکن، چه پیر باشد چه خیلی جوان، حضور در دو تورنمنت بزرگ در طول یک تابستان خوب نیست. در مورد پدری، در 18 سالگی، او در همه جا بازی کرده و چهار روز برای استراحت فرصت داشته و بعد سفر به ژاپن... و هنگامی که از ژاپن بازگردد هم لالیگا شروع شده است. ما باید از بازیکنان محافظت کنیم. نظر شخصی من این است که دو و میدانی بیشتر بازی المپیکی است تا فوتبال. من بازیکنان را درک می کنم زیرا آنها بین باشگاه ها و فدراسیون گیر می کنند و مجبورند که این شرایط را قبول کنند."

شروع فصل: "ما برای شروع لالیگا سه بازیکن مینگسا، اریک و پدری را در اختیار نخواهیم داشت. این مسئله پیچیده است، اما موضوع برای ما و دیگر تیم های یکسان است."

نظر مسی: "او همیشه نشان داده است که می خواهد با بارسا ادامه دهد و آنها برای رسیدن به توافق تلاش می کنند. لئو اکنون در حال بازی در کوپا آمه‌ریکا است. او چیزهای دیگری را در ذهن دارد و امیدوارم در فینال مقابل برزیل پیروز شود. او همیشه برای این باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده است و امیدوارم که این امر ادامه پیدا کند. به نظر من او باید به همکاری با بارسا ادامه دهد زیرا بازنشستگی مسی با پیراهن یک باشگاه دیگر اصلا خوب نخواهد بود."

لاپورتا در تلاش است تا قرارداد مسی را تمدید کند، اما به دلیل مشکلات مالی بارسلونا، کار در این زمینه دشوار است. بلوگرانا حدود 200 میلیون یورو از سقف حقوق و دستمزد تعیین شده توسط لالیگا بالاتر رفته و بنابراین این روزها مدیران بارسا سخت در تلاش هستند تا حساب های خود را مرتب کنند و دستمزدها را کاهش دهند. مسی در حال حاضر به دلیل پایان قرارداد خود در نیوکمپ در ابتدای ماه جاری، بازیکن آزاد محسوب می شود.

مسی در حال حاضر در کنار تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا شرکت دارد و خود را برای فینال عظیم این رقابت ها برابر برزیل در ریودوژانیرو آماده می کند. آرژانتین از سال 2005 سلسائو را شکست نداده و از سال 1993 تاکنون عنوانی کسب نکرده است. علاوه بر این ماراکانا، استادیومی که بازی فینال در آن برگزار می شود، جایی است که آرژانتین فینال جام جهانی 2014 را به آلمان واگذار کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozvgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین ملاقات مسی با کومان امیدوار کننده نبود/ «لئو» آینده‌اش در بارسلونا را مبهم دانست

ناامیدی لیونل مسی؛ هیچ خبری از تمدید نیست
پروژه بارسا متقاعد کننده نبوده