تاریخ انتشار: 1400/04/26 20:01
کد خبر: 36387

ابراز علاقه غیرمنتظره یونایتد به ستاره برزیلی رئال

میرر مدعی شد منچستریونایتد در جریان مذاکرات برای به خدمت گرفتن رافائل واران از رئال مادرید، به جذب وینیسیوس جونیور نیز ابراز علاقه نشان داده است.
 ابراز علاقه غیرمنتظره یونایتد به ستاره برزیلی رئال

به نظر می‌رسد که باید منچستر یونایتد را یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات در تابستان 2021 دانست؛ شیاطین سرخ تا کنون جذب جیدون سانچو از دورتموند را نهایی کرده اند و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده نیز شاهد اتفاقات نقل و انتقالاتی مهمی برای آنها خواهیم بود.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده طی یک هفته اخیر توافق کامل بین باشگاه منچستریونایتد و رافائل واران صورت گرفته و از طرف دیگر گفته می‌شود که رئال مادرید نیز راضی شده که مدافع فرانسوی خود را با مبلغی بین 50 تا 60 میلیون یورو به فروش برساند و به نوعی باید گفت که این انتقال در آستانه نهایی شدن است.

منچستریونایتد در حالی در آستانه نهایی کردن جذب رافائل واران قرار دارد که نشریه میرر انگلیس یک ادعای جالب را مطرح کرده و مدعی شده که این باشگاه در جریان مذاکرات برای به خدمت گرفتن رافائل واران به جذب ستاره برزیلی رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور نیز ابراز علاقه نشان داده اما به نظر نمی‌رسد که باشگاه‌ اسپانیایی علاقه‌ای به فروش این بازیکن داشته باشد و از طرف دیگر شیاطین سرخ نیز بیشتر تمرکز خود را روی تقویت فاز دفاعی خود قرار داده‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozv5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واران با منچستریونایتد به توافق رسید +عکس