تاریخ انتشار: 1400/04/27 17:45
کد خبر: 36350

چرا چلسی هنوز به جذب لواندوفسکی امیدوار است؟

علیرغم مخالفت شدید بایرن مونیخ، چلسی هنوز امیدوار به جذب رابرت لواندوفسکی در فصل تابستان است.
 چرا چلسی هنوز به جذب لواندوفسکی امیدوار است؟

اگرچه فصل برای چلسی به بهترین شکل ممکن تمام شد و این تیم موفق به فتح لیگ قهرمانان گردید، اما توماس توخل از شرایط خط حمله تیمش رضایت نداشته و از مدیران باشگاه خواسته زمینه جذب یک مهاجم جدید را فراهم سازند. هدف اول چلسی در هفته های اخیر ارلینگ هالند بوده، اما درخواست مالی بالای باشگاه دورتموند باعث عقب نشینی موقت مدیران چلسی و بررسی دیگر گزینه ها شده است.

چلسی پس از تلاش بیهوده برای ترغیب دورتموند برای قبول پیشنهاد انتقال یک بازیکن به علاوه پول نقد برای فروش ارلینگ هالند، برای انتقال رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ با انتقالی به ارزش 50 میلیون پوند اقدام کرده است. البته کار چلسی در این مورد راحت نیست و حتی باز کردن باب مذاکره با بایرن مونیخ برای صدور محوز فروش لواندوفسکی آسان نخواهد بود. قرارداد فعلی این ستاره لهسهتانی و 33 ساله در سال 2023 تمام می شود و مدیران بایرن مونیخ از همین حالا برای تمدید قرارداد با این بازیکن اقدام کرده اند.

البته خود رابرت لواندوسکی علاقمند به یک ماجراجویی جدید در آخرین سال های دوران حرفه ای خود و بازی کردن در لیگ برتر است. علیرغم عدم تمایل بایرن مونیخ به فروش این بازیکن، تمایل لواندوفسکی به داشتن تجربه ای جدید باعث شده چلسی همچنان امیدوار به خرید او باشد. البته فروش لواندوفسکی بدون خرید بازیکن جایگزین برای بایرن مونیخ بسیار دشوار است و به همین علت آنها با تمام وجود برای حفظ این بازیکن تلاش خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dmdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لواندوفسکی نزدیک تر از همیشه به بازگشت (عکس)