تاریخ انتشار: 1400/04/28 21:28
کد خبر: 36287

بازی دوستانه میلان- یوونتوس لغو شد

بازی دوستانه بین دو تیم میلان و یوونتوس که قرار بود در اواخر ماه جولای برگزار شود لغو شد.
 بازی دوستانه میلان- یوونتوس لغو شد

میلان فصل گذشته رقابت‌های سری آ را فوق‌العاده آغاز کرد و چند هفته متوالی صدرنشین بود اما عملکرد پرفراز و نشیب شاگردان استفانو پیولی در یک مقطع باعث شد که حتی سهمیه لیگ قهرمانان این تیم نیز به خطر بیفتد. با این حال روسونری در هفته های سرنوشت ساز پایانی عملکرد خوبی داشت و نهایتاً فصل را با رتبه دومی به پایان رساند تا دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا بعد از سالها به این تورنمنت بازگردد.

اما در سمت مقابل یونتوس با هدایت سرمربی سابق خود یعنی آندره‌آ پیرلو روزهای سختی را در سری آ پشت سر گذاشت؛ فاتح 9 دوره پیاپی اسکودتو تا آستانه ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت اما نتایج در هفته پایانی به گونه ای رقم خورد که بیانکونری در رده چهارم قرار بگیرد و این باشگاه از یک فاجعه فرار کرده باشد.

حالا میلان و یوونتوس برای شروع قدرتمند در رقابت های فصل آینده آماده می شوند و در همین راستا قرار بود در تاریخ 22 آگوست این دو تیم در یک مسابقه دوستانه پیش از شروع فصل به مصاف یکدیگر بروند اما بر سر محل برگزاری بازی توافق حاصل نشد تا این دیدار لغو شود؛ در عوض شاگردان استفانو پیولی به جای این بازی در تاریخ 24 جولای به مصاف مودنا خواهند رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozjoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


براهیم دیاز قراردادش را تمدید کرد