تاریخ انتشار: 1400/05/12 23:38
کد خبر: 35464

تصمیم مهاجم یونایتد برای فصل بعد لو رفت

جسی لینگارد، وینگر 28 ساله و انگلیسی می خواهد در فصل پیش رو در رختکن منچستریونایتد باقی بماند.
 تصمیم مهاجم یونایتد برای فصل بعد لو رفت

بعد از سپری کردن چند فصل نه چندان خوب و نیمکت نشینی های متوالی، جسی لینگارد فصل گذشته به صورت قرضی راهی وستهام شده و تولدی دوباره در این تیم پیدا کرد. این بازیکن زیر نظر دیوید مویس به یکی از ستاره های تاثیرگذار لیگ برتر تبدیل شده و نقش مهمی در نتایج درخشان چکش ها در سال گذشته ایفا کرد. اما ینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار داشته و هنوز مشخص نیست جسی لینگارد فصل بعد در کدام تیم بازی خواهد کرد.

نشریه دیلی میل مدعی شد لینگارد به مدیران منچستریونایتد و البته اوله گونار سولسشر اعلام کرده که می خواهد در این فصل در اولدترافورد مانده و برای جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم مبارزه کند. پس از انتقال قرضی در فصل گذشته، وستهام همین حالا نیز علاقمند به خرید دائمی جسی لینگارد دائمی است، اما شیاطین سرخ رقم هنگفت 35 میلیون پوندی را برای این انتقال درخواست کرده اند که پرداخت آن در توان وستهام نیست.

جسی لینگارد با اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد مذاکراتی داشته و به او اعلام کرده که می خواهد در فصل جدید در رختکن این تیم حضور داشته باشد. البته تنها 12 ماه از قرارداد جسی لینگارد با یونایتد باقی مانده و این وینگر 28 ساله به خوبی می داند که اگر اوضاع در فصل جدید خوب پیش نرود، در تابستان آینده یونایتد پیشنهادی برای تمدید قرارداد با او ارائه نخواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9nno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کارلو آنچلوتی و دفاع از سولسشر برابر انتقادات