تاریخ انتشار: 1400/05/17 13:40
کد خبر: 35236

مورینیو به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن

آقای خاص در صورتی که مهاجم بوسنیایی‌اش را در این تابستان از دست بدهد، روی اضافه شدن مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به ترکیب تیمش حساب می‌کند.
مورینیو به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن

ادین ژکو که هنوز یک سال دیگر با باشگاه رُم قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه اینتر قرار دارد و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی روملو لوکاکو در ترکیب نراتزوری است. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی جالوروسی اما مخالف جدایی این مهاجم بوسنیایی است.

روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» حالا خبر می‌دهد در صورتی که ژکوی 35 ساله در این تابستان از رُم جدا شود، آقای خاص روی اضافه شدن مائورو ایکاردی به ترکیب تیم تحت هدایتش برنامه‌ریزی جدی خواهد کرد. مورینیو که احتمال جدایی ژکو را می‌دهد از مدیران باشگاه رُم خواسته تا مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرند.

بر اساس گزارش این روزنامه، مدیران باشگاه رُم ملاقاتی هم با ایکاردی داشته‌اند، اما در صورتی که ژکو در نهایت در این تابستان در رم بماند، آنها قید به خدمت گرفتن مهاجم پیشین اینتر را خواهند زد. گفته می‌شود دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا محتمل‌ترین گزینه جانشینی لوکاکو در اینتر است.

در سوی دیگر روملو لوکاکو پس از دو فصل حضوری موفق در اینتر در آستانه عقد قرارداد با چلسی قرار دارد. او فصل اخیر با به ثمر رساندن 24 گل در 36 بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آنهم پس از 11 سال داشت و در نهایت هم به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد.

ایکاردی هم که در تابستان 2019 در پی بروز یکسری اختلافات میان او و مدیران باشگاه اینتر و کنار گذاشته شدنش از برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته، برای یک فصل به پاری‌سن‌ژرمن قرض داده شد و در نهایت در تابستان گذشته قراردادش با این باشگاه فرانسوی تا سال 2024 قطعی شد، تاکنون در 64 بازی 34 گل برای PSG به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwnrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیام ایکاردی برای تکذیب بازگشتش به سری A