تاریخ انتشار: 1400/05/18 19:56
کد خبر: 35168

مدافع آ.اس رم در آستانه انتقال به میلان

الساندرو فلورنزی، مدافع 30 ساله رم در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
مدافع آ.اس رم در آستانه انتقال به میلان

نام الساندرو فلورنزی در برنامه های ژوزه مورینیو برای فصل بعد جایی نداشته و مدیران رم آماده فروش این بازیکن هستند. از طرف دیگر نشریه کالچومرکاتو مدعی شد میلان برای تکمیل بازیکنان خط دفاعی تنها به یک بازیکن دیگر نیاز دارد و آنها برای خرید یک مدافع راست جدید اقدام کرده اند. امکان بازگشت دیوگو دالوت به ایتالیا وجود ندارد و این مدافع پرتغالی به دلیل درخواست مالی بالای منچستریونایتد در این تیم باقی خواهند ماند.

حالا به نظر می رسد روسونری تمرکز خود را روی جذب الساندرو فلورنزی قرار داده و در آستانه خرید این مدافع ایتالیایی است. بازیکن 30 ساله پس از دوران قرضی موفقیت آمیز خود در پاری سن ژرمن به دنبال انتقال به یک باشگاه جدید بوده و خودش نیز خواهان پیوستن به میلان است. اخیرا پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری با آلساندرو لوچی، مدیر برتامه فلورنزی ملاقات کرده و طرفین در مورد شرایط شخصی این انتقال با یکدیگر توافق کرده اند. این مدافع ایتالیایی می خواهد به بازی در سری آ ادامه دهد و برای پیوستن به میلان تلاش می کند.

حالا مدیران میلان در حال حاضر در حال مذاکره با رم هستند. میلان می خواهد الساندرو فلورنزی را به صورت قرضی با بند خرید جذب کرده و در صورت صعود به لیگ قهرمانان در فصل بعد، قرارداد او را دائمی سازذ. مدیران جالوروسی نیز آماده فروش فلورنزی با این شرایط هستند و ممکن است این انتقال تا 48 ساعت آینده نهایی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzaox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یوونتوس برای جذب مهاجم سانتوس وارد رقابت با میلان شد