تاریخ انتشار: 1400/05/20 22:52
کد خبر: 35084

اعلام زمان رونمایی از خرید جدید یوونتوس

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا یوونتوس به احتمال فراوان روز جمعه جذب مانوئل لوکاتلی را اعلام خواهد کرد.
اعلام زمان رونمایی از خرید جدید یوونتوس

بعد از عملکرد قابل توجه مانوئل لوکاتلی در رقابت‌های یورو چشم چند تیم بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما اکثر گزارش ها حاکی از آن بود که او دوست دارد در فصل پیش رو برای پرافتخارترین تیم سری آ یعنی یوونتوس به میدان برود. این در حالی است که گفته می‌شود تیمی مثل آرسنال پیشنهاد بهتری نسبت به یووه ارائه داده اما لوکاتلی اعلام کرده که فقط می‌خواهد برای بیانکونری به میدان برود.

اما در روزهای اخیر مذاکرات بین دو باشگاه یوونتوس و ساسولو برای این انتقال صورت گرفت. در ابتدا گفته شد که دو طرف بر سر مسائل مالی اختلاف دارند اما حالا به نظر می رسد که مشکلات در این باره رفع شده و مانوئل لوکاتلی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی که اسپورت ایتالیا منتشر کرده روز جمعه جلسه ای توسط یوونتوس برگزار خواهد شد که در آن مالک باشگاه یعنی آندره‌آ آنیلی نیز حضور خواهد یافت. در واقع گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که به احتمال فراوان بعد از این جلسه باشگاه یوونتوس خبر از جذب مانوئل لوکاتلی خواهد داد. بر این اساس بانوی پیر برای این ستاره ایتالیایی 35 میلیون یورو به ساسولو پرداخت خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد که این قرارداد به شکل قرضی و با بند خرید دائمی خواهد بود تا یوونتوس فرصت بیشتری برای پرداخت این مبلغ به ساسولو داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw6ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چند روز سرنوشت‌ساز در انتظار یووه و دیبالا