تاریخ انتشار: 1400/05/22 09:26
کد خبر: 35034

استقبال فوق العاده هواداران پاری سن ژرمن از خرید پیراهن مسی/ خرید نجومی جبران می‌شود

استقبال هواداران پاری سن ژرمن از خرید پیراهن لیونل مسی فوق العاده بوده است.
استقبال فوق العاده هواداران پاری سن ژرمن از خرید پیراهن مسی/ خرید نجومی جبران می‌شود

 به نقل از اکیپ،  دستمزد لیونل مسی در پاری سن ژرمن بسیار زیاد است اما به نظر می رسد باشگاه می تواند به سرعت این قرارداد را تأمین کند. پیراهن با شماره "۳۰" در حال حاضر با سرعت زیاد فروخته می شود و مشتری های زیادی در صف هستند. 

طبق گزارشات ثابت رسانه های فرانسوی، لیونل مسی دقیقاً ۴۱ میلیون یورو خالص در هر فصل در پاری سن ژرمن دریافت می کند. اگر او ۳ فصل در این تیم بماند، بازیکن ملی پوش آرژانتینی در مجموع می تواند ۱۲۳ میلیون خالص دریافت کند. 

بدین ترتیب او پردرآمدترین فوتبالیست جهان است و خواهد ماند. در پاریس او پنج میلیون بیشتر از دوستش نیمار دریافت می کند.

کافی است نگاهی به اتفاقات روز چهارشنبه در اطراف پارک دو پرنس بیندازید. هزاران نفر در مقابل ورزشگاه برای دیدن مراسم معرفی ستاره جدید در حال دید و بازدید بودند. پیراهن جدید خانگی با شماره ۳۰ نایاب شده بود و به سرعت فروخته شده بود (با حداقل ۱۸۰ یورو). 

 بخش ارتباطات باشگاه پاریسی اعلام کرد که پیراهن ها موجود نیست. همچنین در شانزه لیزه نیز ۱۱ هزار پیراهن به فروش می رسد.

حالا طرفداران باید صبور باشند تا قطعه فوق العاده مورد نظر را بدست آورند. با شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اواسط سپتامبر ، فروشگاه ها باید دوباره پر شوند. وقتی نیمار مسیری مشابه مسی را طی کرد و در تابستان ۲۰۱۷ با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو در پاریس استخدام شد ، ۹۰۰ هزار پیراهن PSG در سراسر جهان فروخته شد. برای مسی شاید این آمار به ۳ برابر هم برسد.

ناصر الخلیفی رئیس PSG در گفتگو با رسانه های بین المللی اظهار خوشحالی کرد: اگر می دانستید که در ۴۸ ساعت گذشته چند تماس با تعدادی از شرکت های بین المللی دریافت کرده ام باور نمی کنید. ۱۲ شریک تبلیغاتی جدید نیز  برای همکاری با این باشگاه اعلام آمادگی کردند.

الخلیفی همچنین اعلام کرده است که این تیم به یک ورزشگاه بزرگتر نیاز دارد. در همین ارتباط او گفت: ما فوراً به یک ورزشگاه بزرگتر نیاز داریم و ورزشگاه خود را بزودی خواهیم ساخت و بزرگ خواهیم کرد. همه باشگاه های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و یوونتوس تورین دارای ورزشگاه های بزرگ با ۸۰،۰۰۰ صندلی هستند.  پاری سن ژرمن در حال رشد، رشد و رشد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jer9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی:  الخلیفی یک تیم رویایی را اینجا جمع کرده است/ آینده ام باپه در پاری سن ژرمن است