تاریخ انتشار: 1400/05/22 09:40
کد خبر: 35033

لوکاکو: چالش من در چلسی این است که به تیم برای کسب چند جام دیگر کمک کنم

مهاجم بلژیکی از بازگشت به چلسی ابراز خوشحالی کرد و امیدوار است بتواند چند جام با این تیم به دست بیاورد.
 لوکاکو: چالش من در چلسی این است که به تیم برای کسب چند جام دیگر کمک کنم

به نقل از تلگراف، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی که فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در اینتر داشت و عنوان قهرمانی سری A ایتالیا را به دست آورد با جدایی از این تیم رسما به چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا پیوست.

لوکاکو درباره بازگشت به تیم سابق خود گفت: خوشحالم که به این باشگاه فوق العاده بازگشتم. چند سال پیش اینجا بودم وقتی خیلی جوان بودم و چیزهای زیادی برای یادگیری داشتم و اکنون با تجربه بیشتر و بالغ تر به اینجا بر می‌گردم.

همانطور که می‌دانید رابطه من با چلسی برای من بسیار مهم است. من در چلسی حمایت شدم و حالا برای کمک به کسب عناوین بیشتر برمی گردم. این یک احساس شگفت انگیز است.

نحوه پیشرفت باشگاه کاملا مطابق با جاه طلبی های من در ۲۸ سالگی است  زمانی که من تازه سری آ را فتح کردم. فکر می کنم این فرصت در زمان مناسب به دست می آید و امیدوارم بتوانیم با هم به موفقیت های بزرگی برسیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: از زمانی که من چلسی را ترک کردم یک سفر طولانی پر فراز و نشیب بود، اما این تجربه من را قوی تر کرد و چالش این است که به تیم کمک کنم چند جام دیگر کسب کند. من نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم و به باشگاه کمک کنم تا عملکرد بهتری داشته باشد. 

لوکاکو قبلا ۱۵ بازی در چلسی انجام داد و تنها پاس گل داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkr65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکاکو رسما به چلسی بازگشت