تاریخ انتشار: 1400/05/22 12:13
کد خبر: 35028

توضیح سرمربی شیاطین سرخ در خصوص وضعیت خرید جدید این تیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید خرید جدید این تیم یعنی جیدون سانچو هنوز کاملا آماده نیست.
 توضیح سرمربی شیاطین سرخ در خصوص وضعیت خرید جدید این تیم

 منچستر یونایتد در حالی فردا اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس مقابل لیدزیونایتد را انجام می دهد که به نظر می رسد جیدون سانچو از آمادگی کامل برای حضور در میدان برخوردار نیست و حالا سرمربی شیاطین سرخ نیز تاکید کرده که خرید جدید این تیم به زمان بیشتری احتیاج دارد.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در این باره گفت: "جیدون بعد از مسابقات یورو تعطیلات خود را پشت سر گذاشت و متاسفانه کمی مریض شد. او تنها یک جلسه و نیم با ما تمرین داشته بنابراین تمرینات زیادی را پشت سر نگذاشته است. ممکن است کمی طول بکشد که او به بهترین فرم خود برسد اما قطعاً در جریان فصل بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. سانچو بازیکنی است که مطمئنم در آینده لحظات شاد زیادی را برای ما رقم خواهد زد."

01633841

سولسشر در ادامه تاکید کرد که منچستر یونایتد برای کسب عنوان قهرمانی باید از همان ابتدا نتایج خوبی به دست بیاورد. او گفت: "ما سه، چهار بازی خانگی اول فصل گذشته را باختیم و نمی خواهیم در این فصل چنین تجربه ای را تکرار کنیم. شما باید شروع خوبی داشته باشد و در ادامه شتاب بگیرید. فصل گذشته دوم جدول و یک سال قبل از آن در رده سوم قرار گرفتیم بنابراین پیشرفت وجود داشته است. شما باید از اولین تا آخرین بازی در بهترین فرم خود باشید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kxlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 داوری که به هواداران کارت زرد نشان داد (عکس)