تاریخ انتشار: 1400/05/24 08:16
کد خبر: 34950

پوچتینو: بسیار خوب بودیم/ ام باپه ادامه خواهد داد

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش در دیدار برابر استراسبورگ راضی است. او به جدایی ام باپه هم واکنش نشان داد.
پوچتینو: بسیار خوب بودیم/ ام باپه ادامه خواهد داد

و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته دوم رقابت های لیگ فرانسه در حضور هواداران خود با نتیجه ۴ بر ۲ استراسبورگ را شکست داد.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. شروعی خیره کننده در نیمه نخست داشتیم اما در نیمه دوم افت کردیم با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. من از عملکرد همه بازیکنان رضایت دارم. باید با این قدرت ادامه داد و همه بازیکنان انگیزه لازم برای پیروزی را دارند.

او ادامه داد: در این دیدار شاهد نمایش خوبی از پاری سن ژرمن بودیم. ما هم در مالکیت توپ و هم در پاسکاری و قطع توپ خوب بودیم. به حریف اجازه ندادیم که فرصت های زیادی را خلق کند. بازی کردن در لیگ فرانسه سخت است.

پوچتینو در واکنش به شعار هواداران علیه ام باپه در ورزشگاه پارک دو پرانس گفت: ام باپه با تمرکز بالا به کار خود ادامه می دهد. من نشنیدم علیه او شعار دهند. او باز هم عملکرد خوبی داشت و به ما کمک کرد تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

ام باپه با وجود آمدن مسی هنوز حاضر به تمدید قرادادش نشده است و همین باعث عصبانیت و ناراحتی هواداران پاری سن ژرمن شده است تا جاییکه آنها در بازی برابر استراسبورگ علیه این بازیکن شعار دادند.

پوچتینو در پایان درباره خریدهای جدید تیمش گفت: خریدهای جدید فضای خوبی را در تیم به وجود آورده اند. شب خوبی برای ما بود. بازگشت هواداران فضای بسیار زیبایی را خلق کرده بود. بازیکنان جدید به زودی با تیم هماهنگ خواهند شد و بهتر از قبل ظاهر خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dxbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوت‌های اعتراضی علیه امباپه