تاریخ انتشار: 1400/05/26 09:28
کد خبر: 34862

آخرین پیشنهاد سیتی برای تاتنهام

اگر دنیل لوی، رییس تاتنهام، تا پایان این ماه با پیشنهاد منچستر سیتی برای خرید هری کین موافقت نکند، سیتیزن ها دست از تلاش برای جذب کاپیتان اسپرز بر خواهند داشت.
آخرین پیشنهاد سیتی برای تاتنهام

با توجه به اینکه تاتنهام بر تمایل خود به حفظ هری کین تاکید کرده است، منچسترسیتی نیز علاقه ای به جذب این مهاجم در تابستان آینده ندارد.

نام این بازیکن 28 ساله در لیست 25 نفره تاتنهام برای بازی پلی آف چمپیونزلیگ برابر تیم پرتغالی پاکوش د فریرا در روز پنجشنبه قرار گرفته است.

هری کین پس از بازگشت از تعطیلات طولانی مدت خود و گذراندن پنج روز قرنطینه، بالاخره در تمرینات تاتنهام حاضر شد و برای بازی در ترکیب این تیم اعلام آمادگی کرد.

طولانی تر شدن تعطیلات کین باعث شد تا او شروع برنامه پیش فصل خود را از دست بدهد، هرچند این مهاجم اصرار دارد که او از تمرین امتناع نکرده است. نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، به دلیل عدم آمادگی جسمانی کین را در بازی روز یکشنبه مقابل سیتی، که به پیروزی اسپرز ختم شد، در ترکیب تیمش قرار نداد، مخصوصا که او از زمان بازگشت از تعطیلات تنها دو تمرین کامل را پشت سر گذاشته بود.

اما در لیست قرار گرفتن نام کین برای رویارویی با پاکوش د فریرا نشان می دهد که اسپیریتو سانتو اکنون آماده است تا مهاجم ناراضی را دوباره به زمین بفرستد، اگرچه هنوز بر آمادگی او نظارت خواهد شد.

طبق قوانین یوفا، اگر کین در ترکیب تانهام مقابل پاکوش د فریرا بازی کند، همچنان واجد شرایط بازی برای سیتی در چمپیونزلیگ خواهد بود.

با این وجود قرار دادن نام کین در لیست بازیکنان تاتنهام باری این مسابقه، نشان می دهد که این باشگاه همچنان بر بر موضع قبلی خود مبنی بر اینکه ستاره آنها فروشی نیست تاکید می کند.

سیتی هنوز پیشنهاد غیررسمی 120 میلیون یورویی خود به اسپرز در اوایل تابستان را افزایش نداده است. دنیل لوی، رییس باشگاه اسپرز، کین را حداقل 180 میلیون یورو ارزش گذاری می کند و به پیشنهادات کمتر از این مبلغ علاقه ای ندارد.

در این مرحله سیتی حاضر نیست پیشنهادی مطابق میل تاتنهام ارائه دهد، اگرچه سیتیزن ها قصد دارند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پایان ماه، پیشنهاد بهتری برای خرید کین بدهند. سران سیتی آماده اند تا به همتایان خود در اسپرز بگویند که اگر این پیشنهاد نیز رد شود، بعید است در تابستان آینده بار دیگر برای جذب کین تلاش کنند.

سران اتحاد معتقدند که آنها در این پنجره نقل و انتقالات است که از پول هنگفتی که برای خرید کین خرج خواهند کرد، سود خواهند برد و سن این مهاجم نیز فاکتوری است که در هر گونه جا به جای در سال آینده بسیار همهم خواهد بود.

کین قبل از شروع فصل آینده 29 ساله می شود، که احتمالاً باعث خواهد شد سیتی علاقه خود را به جذب او در 2022 از دست بدهد.

ارلینگ هالند، مهاجم 21 ساله بوروسیا دورتموند، تابستان آینده به دلیل وجود بند آزادسازی در قراردادش می تواند با مبلغ 80 میلیون یورو در دسترس باشد. کیلیان امباپه 22 ساله، را نیز ممکن است بتوان به عنوان بازیکن آزاد از PSG به خدمت گرفت.

اگرچه سیتی، اگر بتواند این کار را قبل از مهلت 31 آگوست انجام دهد، همچنان متعهد است که انتقال کین را تکمیل کند. درباره ورود احتمالی او در بین بازیکنان سیتی آشکارا صحبت شده است.

اما هرچه این ماجرا بیشتر طول بکشد و زمان کمتری برای اسپرز برای پیدا کردن جانشین برای کین وجود داشته باشد، به احتمال زیاد کار برای سیتی سخت تر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr88g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت منچسترسیتی و تاتنهام برسر هافبک آتالانتا