تاریخ انتشار: 1400/05/28 22:40
کد خبر: 34754

روملو لوکاکو و ستایش ویژه از کونته

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی، تمجید ویژه ای از سرمربی سابق خود یعنی آنتونیو کنته انجام داده است.
 روملو لوکاکو و ستایش ویژه از کونته

روملو لوکاکو یکی از مهمترین ارکان قهرمانی اینتر در فصل گذشته سری آ بود؛ با این حال چندی پس از اینکه سرمربی محبوب او یعنی آنتونیو کونته از نراتزوری جدا شد، این ستاره بلژیکی نیز ساز جدایی کوک کرد و تیم سابق خود یعنی چلسی بازگشت تا دوباره حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند.
روملو لوکاکو، در مصاحبه ای با ایندیپندنت درباره دوران حضور در ایتالیا گفت: "من فکر می کنم رفتن به ایتالیا اساساً به جهان نشان داد که من می توانم در کنار تیم ملی در باشگاه نیز چه کاری انجام دهم.

من فکر می کنم مجبور شدم. این همچنین بخش بزرگی از برنامه من برای آزمایش و تجربه لیگ های مختلف بود. من سری آ را تجربه کردم، لیگی که همیشه می خواستم در مقطعی از حرفه ام در آن بازی کنم.

با رفتن به آنجا، با فشاری متفاوت و با شیوه ای ویژه برخورد می کنید. خوب بود. از نظر بلوغ، دانستن اینکه برای پیروز شدن چه شرایطی لازم است.

بدیهی است، من آنتونیو کونته را به عنوان مربی در آنجا داشتم که واقعاً به من کمک کرد و به من نشان داد که برای بردن چه چیزی لازم است. و ما این کار را در فصل دوم انجام دادیم."

لوکاکو در ادامه گفت: "به عنوان یک بازیکن، در ایتالیا بازی کاملاً متفاوت است. بسیار بسیار تاکتیکی.  فضاهای تنگ و در بیشتر بازی ها فقط یک شانس دارید و اگر گل نزنید بسیار سخت می شود. بیشتر اوقات این من بودم که در موقعیت گلزنی قرار می‌گرفتند و باید این کار را انجام می‌دهد و یادم می‌آید کونته به من گفت اگر این کار را خوب انجام ندهم بازی نخواهم کرد. در واقع کونته به ما نشان داد که برای پیروزی چه چیزهایی لازم است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bewpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش ورنر به انتقال لوکاکو چه بود؟