تاریخ انتشار: 1400/06/02 09:42
کد خبر: 34546

گلایه مربی برنلی از کلوپ: حرف‌هایش نا به‌ جا بود!

شان دایش، سرمربی برنلی، از صحبت های یورگل کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از مسابقه روز شنبه دو تیم انتقاد کرد و آنها را نا به جا و نامناسب خواند.
گلایه مربی برنلی از کلوپ: حرف‌هایش نا به‌ جا بود!

شان دایش، سرمربی برنلی، با عصبانیت به ادعاهای یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مبنی بر رفتارهای بی پروا و بازی خشن و بی احتیاط از سوی شاگردانش در شکست 2-0 شنبه آنها در آنفیلد واکنش نشان داد.

کلوپ سبک دفاعی برنلی را "کشتی" نامید و از اشلی بارنز و کریس وود، مدافعان برنلی، به عنوان عاملان اصلی این سبک بازی حریف نام برد.

دایش معتقد است که این اظهارات "نامناسب" است و از سخنان همتای خود روی نیمکت قرمزها به شدت ناراحت و دلخور شد.

کلوپ پس از مسابقه گفته بود: "من تصمیماتی را که به نفع تیم تهاجمی است دوست دارم، این خوب است. اما ما باید از بازیکنان محافظت کنیم. نمی توانیم آن را انکار کنیم. اگر چنین چیزی را دوست دارید، کشتی تماشا کنید.

شما این برخوردها را بین اشلی بارنز و کریس وود و ویرژیل فن دایک و جوئل ماتیپ دیدید.

من 100 درصد مطمئن نیستم که آیا داوران با این تصمیمات در مسیر درستی پیش می روند. مثل این است که ما 10 تا 15 سال عقب می رویم. قوانین مشخص هستند، اما شما نمی توانید از این موقعیت ها دفاع کنید. به این شکل است که بازی را واقعا پیچیده می کنند. "

دایش در واکنش به صحبت های کلوپ گفت: "ناراحتی من از این است که او از بازیکنان اسم آورد. مطلقا نیازی به انجام این کار نیست. ما بازیکنانی حرفه ای داریم که خیلی تلاش کرده اند تا به جایی که اکنون هستند، برسند.

تعبیرهایی که او در مورد آن برخوردها بیان کرد، نادرست است. من فکر می کنم این نامناسب و نا به جا است و کاری نیست که من خودم انجام دهم.

نگرانی من این است که او می خواهد این موضوع که تیم ها نباید در چارچوب قوانین هر چه که می توانند برای پیروزی در بازی انجام دهند، را زیر سوال ببرد. که ما به وضوح این کار را انجام دادیم چرا که حتی یک کارت هم به ما داده نشد."

در دیدار قبلی دو تیم نیز درگیری لفظی شدیدی بین دایش و کلوپ رخ داد. در آن بازی پیروزی برنلی به 68 بازی بدون شکست لیورپول در لیگ برتر در آنفیلد پایان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjnlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: این بازی به شکست قبلی ارتباطی ندارد