تاریخ انتشار: 1400/06/02 23:14
کد خبر: 34505

تیری آنری به دفاع از کیلیان امباپه پرداخت

تیری آنری به دفاع از کیلیان امباپه پرداخته و مدعی شد این بازیکن رفتار بدی از خود ارائه نداده است.
تیری آنری به دفاع از کیلیان امباپه پرداخت

تنها یک سال از قرارداد فعلی کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن باقی مانده و مدیران رئال مادرید آخرین خود برای خرید این ستاره جوان و فرانسوی را در 24 ساعت اخیر ارائه کرده است. اخبار در رسانه های فرانسوی حاکی از آن است که این مهاجم 22 ساله پیشنهاد پی اس جی برای تمدید قرارداد را رد کرده و ممکن است پاری سن ژرمن چاره ای جز فروش این بازیکن به باشگاه رئال مادرید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداشته باشد.

تیری آنری گفت: "من نمی دانم چه اتفاقی در مورد کیلیان امباپه رخ خواهد داد. ما همیشه می توانیم حدس و گمان هایی داشته و چیزهای زیادی بگوییم. چیزی که من می بینم این است که کیلیان امباپه هنوز عضور پاری سن ژرمن بوده، تمرین کرده، دویده و سعی می کند موقعیت های گلزنی برای هم تیمی های خود ایجاد کند.

بارها گفته ام که ما همیشه به دنبال اشتباهات کوچک از طرف بازیکنان بزرگ هستیم. امیدوارم امباپه در پاری سن ژرمن مانده و شرایط برای او خوب پیش برود. بعد از آن باید ببینیم آینده چه چیزی برای رقم می زند و البته باید بگویم که ارزیابی شرایط و پیشنهادات پیش رو امری طبیعی است. آیا امباپه به کسی بی احترامی کرده؟ خیر، من چنین چیزی ندیدم و او در ترکیب پاری سن ژرمن عملکرد خوبی داشته است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax9ek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم احتمالی جانشینی امباپه در PSG