تاریخ انتشار: 1400/06/05 09:20
کد خبر: 34405

تمام! رونالدو و یوونتوس به ته خط رسیدند

اکثر منابع معتبر مدعی شدند که کریستیانو رونالدو به پایان کار خود در یوونتوس رسیده است.
 تمام! رونالدو و یوونتوس به ته خط رسیدند

کریستیانو رونالدو در سال 2018 و بعد از پشت سر گذاشتن 9 فصل رویایی و شگفت انگیزه در رئال مادرید، از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست تا چالش جدید خود را در پر افتخارترین تیم سری آ تجربه کند.

اما اوضاع برای فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس مطابق انتظار پیش نرفت و کریستیانو رونالدو در سه فصل گذشته نتوانست به خواسته ها و ایده آل خود در بیانکونری دست پیدا کند. اگر چه او با این تیم جام های داخلی را به دست آورد اما نتوانست به یووه در راه رسیدن به مهمترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

اما بعد از رقابت‌های یورو بود که زمزمه های زیادی مبنی بر علاقه رونالدو برای جدایی از یوونتوس به گوش رسید. رفته رفته شایعات در این زمینه به اوج خود رسید و طی روزهای گذشته بسیاری از منابع مدعی شدند که فوق ستاره پرتغالی تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و می خواهد در ادامه فصل پیش رو برای تیمی به جز یووه به میدان برود. همچنین از منچسترسیتی به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای برنده پنج باره توپ طلا نام برده شد.

در همین حال ساعاتی پیش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح و معتبر اسکای اسپورتس، مدعی شد که کریستیانو رونالدو به پایان کار خود در یوونتوس رسیده و طی روزهای آینده این تیم را ترک خواهد کرد؛ خبری که به تایید دیگر منابع معتبر از جمله فابریتزیو رومانو نیز رسیده است. دی مارتزیو همچنین ادعا کرده که منچسترسیتی رضایت داده تا 30 میلیون یورو برای جذب رونالدو بپردازد و احتمالاً این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax9kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منچسترسیتی قراردادی ۲ ساله با دستمزد ۱۵ میلیون یورویی به رونالدو پیشنهاد داد