تاریخ انتشار: 1400/06/06 09:21
کد خبر: 34359

ستاره ای که نیامده درخشش را آغاز کرد

خواکین کوره‌‌آ، ستاره جدید اینتر شروعی فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشته و خیلی زود به ستاره نراتزوری تبدیل شد.
 ستاره ای که نیامده درخشش را آغاز کرد

شاشتیاه عجیب سمیر هندانوویچ در دقایق ابتدایی مسابقه برابر ورونا باعث شد کار اینتر برای کسب سه امتیاز دشوار شود، اما درخشش خواکین کوره‌‌آ در نیمه دوم در نهایت سه امتیاز مهم این دیدار را حساب نراتزوری واریز کرد. این ستاره آرژانتینی که همین دو روز پیش قرارداد خود را این باشگاه نهایی کرد، در نیمه دوم وارد میدان شده و در دقایق پایانی دو بار موفق به باز کردن دروازه ورونا شد.

ابتدا ارسال متئو دارمیان از سمت راست با پرواز بلند و تماشایی خواکین کوره‌‌آ همراه شد تا گل برتری اینتر به ثمر برسد. اما دقایقی بعد این بار خو.د این بازیکن با یک بغل پای تماشایی از پشت محوطه کار را تمام کرد تا بهترین شروع ممکن را در ترکیب اینتر تجربه کند.

بدین ترتیب خواکین کوره‌‌آ در حضور رسمی خود در ترکیب برای اینتر و تنها بعد از شش لمس توپ موفق به گلزنی برای این تیم شد. والتر ساموئل و خواکین کوره‌آ تنها بازیکنان آرژانتینی تاریخ نراتزوری از زمان سه امتیازی شدن پیروزی ها هستند که در اولین بازی خود برای این باشگاه قادر به باز کردن دروازه حریف شده اند. پیش از کوره‌‌آ، این جامپائولو پاتزینی، خرید زمستانی اینتر در سال 2011 بود در اولین بازی خود برای این تیم موفق به ثبت دبل شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko8vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ابتلای یکی دیگر از اعضای تیم فوتبال اینتر به کرونا