تاریخ انتشار: 1400/06/07 22:50
کد خبر: 34268

برد زوریا لوهانسک با پاس لژیونر ایرانی

مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک پاس تک‌گل برتری تیمش مقابل وورسکلا پولتاوا را داد.
 برد زوریا لوهانسک با پاس لژیونر ایرانی

در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک در حالی که برای نخستین بار طی دیدارهای اخیرش شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش را به‌صورت همزمان جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم اسلاووتچی آرنا به مصاف تیم رده پنجمی وورسکلا پولتاوا رفت.

زوریا لوهانسک که در تلاش برای کسب پیروزی بود، پس از تساوی نیمه اول، در دقایق ۶۰ و ۶۱ به ترتیب اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را وارد زمین کرد تا نیروی خط هجومی‌اش تقویت شود و بتواند به برتری خانگی مقابل وورسکلا پولتاوا برسد.

اللهیار صیادمنش که پیش از این در چهار مسابقه لیگ برتر اوکراین به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۸۳ بازی امشب به ریموند اووسو پاس داد تا این بازیکن گل برتری زوریا لوهانسک را بزند.

یاران زاهدی و صیادمنش در ادامه روند یک تساوی و یک پیروزی اخیرشان، امشب هم به برتری مقابل وورسکلا پولتاوا دست پیدا کردند تا ۱۰ امتیازی شده و به رده هفتم جدول لیگ برتر اوکراین صعود کنند.

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک که هفته گذشته دو گل در لیگ برتر اوکراین و یک گل هم در دیدار اخیرشان در مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رسانده بود، در دیدار با وورسکلا پولتاوا نتوانست این روند را ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wznnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوست دارم یک روز به پرسپولیس برگردم/ واکنش به تابعیت اوکراینی