تاریخ انتشار: 1400/06/08 10:04
کد خبر: 34250

مهاجم ملی پوش در گنبد به‌جای لیون فرانسه

یک رسانه روسی نوشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت امروز در تست پزشکی باشگاه لیون فرانسه شرکت می کند.
مهاجم ملی پوش در گنبد به‌جای لیون فرانسه

این خبر را امروز سایت فوتبال روسیه منتشر کرده است اما جالب است بدانید سردار آزمون بعد از بازی با زسکا مسکو که با برتری یک بر صفر زنیت پایان یافت روسیه را ترک کرد. او دو سه روزی است که در زادگاه خود یعنی گنبد بسر می برد و امروز برای شرکت در تمرینات تیم ملی به تهران خواهد آمد.

خوشبختانه سردار آزمون با 5 گل که برای تیم زنیت در هفته های اخیر لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده نشان داده که در بهترین شرایط بسر می برد و آماده گلزنی برای تیم ملی در بازی با سوریه و در ادامه دیدار با عراق است. عدم حضور در تست پزشکی لیون شاید به معنی ادامه حضور سردار آزمون در تیم زنیت باشد به این خاطر که پرونده نقل و انتقالات تابستانی در روسیه 10 شهریور بسته می شود. سردار آزمون تا پایان فصل جاری با زنیت قرارداد دارد و در صورتی که تا 48 ساعت دیگر به تیم جدیدی نرود در ماه ژانویه قادر خواهد بود با تیم های مورد خواهان خود به عنوان بازیکن آزاد وارد مذاکره شود و در پایان فصل راهی تیم جدید شود. البته ممکن است در فرصت باقی مانده باشگاه زنیت قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را تمدید کند.

سردار آزمون 8 فصل است که در لیگ برتر روسیه حضور دارد و با گلی که به تیم زسکا مسکو در هفته اخیر لیگ برتر روسیه زد شمار گل های خود در لیگ برتر این کشور را به 100 رساند. او به طور حتم یکی از خارجی های موفق در لیگ برتر روسیه در فصول اخیر بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dwwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چرا آزمون در ترکیب اصلی زنیت قرار نگرفت؟