تاریخ انتشار: 1400/06/18 10:35
جورجینیو:
کد خبر: 33731

از بستن بازوبند کاپیتانی خوشحالم

جورجینیو، هافبک تیم ملی ایتالیا، از بستن بازوبند کاپیتانی در بازی دیشب مقابل لیتوانی ابراز خوشحالی کرد.
از بستن بازوبند کاپیتانی خوشحالم

در شبی که ایتالیا موفق شد با نتیجه پر گل 5-0 از سد لیتوانی عبور کند و یک گام دیگر به صعود به جام جهانی قطر نزدیک تر شود، جورجینیو برای اولین بار بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. موضوعی که با واکنش او بعد از دیدار برابر لیتوانی همراه شد.

جورجینیو در این باره گفت: "از کاپیتانی خیلی خوشحال شدم اما ما کاپیتان های زیادی در تیم داریم. مربی از آن پرسید که آیا می‌توانم بازی کنم و من هم گفتم بله. ما برای رسیدن به هدف‌مان در اینجا هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. این همان کاری است که ما انجام می‌دهیم و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد. در فوتبال مدرن هیچ بازی آسانی وجود ندارد. مخصوصاً مقابل لیتوانی کارمان ساده نبوده چرا که چند بازیکن را در اختیار نداشتیم."

جورجینیو در رابطه با توقف سوئیس برابر ایرلند و افزایش شانس آتزوری برای صعود به جام جهانی نیز گفت: " ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و همانطور که گفتم در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و برنده شویم. اگر نگرش مشابهی با بازی برابر لیتوانی نداشته باشیم برنده نخواهیم شد. متاسفانه در مسابقات قبلی توپ‌های ما وارد دروازه نشد اما ما باید به تلاش ادامه دهیم و موقعیت ایجاد کنیم. ما می‌خواهیم همچنان به رشد خود ادامه دهیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9bld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بونوچی رضایت کاپیتان را برای بازی در قطر می‌گیرد؟