تاریخ انتشار: 1400/06/25 11:11
کد خبر: 33388

تماشاگران عربستانی منتظر حضورپرسپولیس در ریاض

با اعلام نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا فینال، با حضور درصد خاصی از تماشاگران برگزار می شود.
 تماشاگران عربستانی منتظر حضورپرسپولیس در ریاض

چهره 4 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب مشخص شد و فردا حریف پرسپولیس از میان تیم های الهلال و النصر عربستان یا الوحده امارات مشخص می شود. قرعه کشی این مرحله از رقابت ها، فردا در کوالالامپور برگزار می شود.

پیش از این، میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب و دیدار پایانی این رقابت ها به کشور عربستان واگذار شده بود و حالا دو نماینده این کشور نیز راهی مرحله یک چهارم نهایی شده اند و شانس این کشور برای کسب عنوان قهرمانی نیز افزایش یافته است.

در همین رابطه، نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شب گذشته در اظهارات تلویزیونی اعلام کرد که مراحل باقی مانده این رقابت ها با حضور تماشاگران عربستانی برگزار خواهد شد. بدین ترتیب هواداران می توانند درصد خاصی از ظرفیت استادیوم محل برگزاری مسابقات را پر کنند و بازی ها را از نزدیک به نظاره بنشینند. سخنگوی AFC همچنین اعلام کرد که از این مرحله، فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) وجود خواهد داشت تا مسابقات با کمترین اشتباه داوری برگزار شود.

بدین ترتیب پرسپولیس که احتمال برخوردش با تیم های عربستانی زیاد است، باید در حضور تماشاگران سعودی به مصاف یکی از تیم های الهلال و النصر برود. البته اگر شاگردان گل محمدی در دور یک چهارم با الوحده امارات روبرو شده و موفق به شکست این تیم شوند، باز هم در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف یکی از دو تیم پایتخت نشین عربستانی برود و در هر صورت الهلال یا النصر با تماشاگرانش در انتظار پرسپولیسی ها هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9pq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادوشوویچ امشب راهی کرواسی می شود