تاریخ انتشار: 1400/06/27 16:53
کد خبر: 33292

میزان ثروت “کریس رونالدو” لو رفت!

دستمزد کریس رونالدو در سال به 23 میلیون یورو می رسد که طبق این آمار نزدیک به 7 میلیون یورو حقوقش را نسبت به یوونتوس کاهش داده است.
میزان ثروت “کریس رونالدو” لو رفت!

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت و توانست در 2 بازی نخست خود 3 گل به ثمر رساند تا نشان دهد هنوز هم در سن 36 سالگی می تواند به یک ابرستاره بدل شود.

او در تابستان کنونی تصمیمش را گرفته بود و می خواست از تورین جدا شود و دلش می خواست به اولدترافورد بازگردد. در حالی که بسیاری فکر می کردند او راهی منچسترسیتی شود، رونالدو در یک انتقالی جذاب و البته با کاهش دستمزد نسبت به یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت.

با اینکه رونالدو تصمیم گرفت با کاهش دستمزد، بازگشتش به اولدترافورد هموارتر شود ولی او همچنان یکی از بیشترین حقوق های تاریخ فوتبال را دریافت می کند و بالاتر از دخیا گران‌ترین بازیکن شیاطین سرخ است.

به گفته نشریه معتبر «فوربز»، رونالدو سومین ورزشکار دنیاست که بیشترین دستمزد را دریافت می کند. او 120 میلیون دلار از فوتبال که 40 میلیون دلار از اتفاقات خارج از فوتبال بدست می آید، دریافت می کند.

کونور مک گرگور، مبارز UFC در رده اول قرار دارد و لئو مسی در پاریس در رده دوم قرار گرفته است.

*دستمزد خالص رونالدو چقدر است؟

طبق گزارش رسانه های آماری در اروپا، حقوق کریس رونالدو نزدیک به 480 هزار پوند در هفته است و او از دخیا که پیشتر گران ترین بازیکن یونایتد بود، نزدیک به 100 هزار پوند در هفته بیشتر دستمزد می گیرد.

دستمزد رونالدو در سال به 23 میلیون یورو می رسد که طبق این آمار رونالدو نزدیک به 7 میلیون یورو حقوقش را نسبت به یوونتوس کاهش داده است.

*درآمد کریس رونالدو ناشی از قرارداد با اسپانسرها

بزرگترین اسپانسر رونالدو، نایکی است که از زمان آخرین قراردادش با رئال مادرید بسته شده است. نایکی با رونالدو، پس از لبران جیمز، بسکتبالیست حرفه ای آمریکا این قرارداد را امضا کرده که او تا آخر عمر مدل لباس های این برند باشد. جیمز نزدیک به یک میلیارد دلار از نایکی پول گرفته که به نظر می رسد قرارداد رونالدو پایین تر از این قیمت است.

در سال 2016 ، نایکی به رونالدو نزدیک به 474 میلیون دلار پول داد که احتمال می رود این قیمت افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دارایی رونالدو چقدر است؟

سایت گل دارایی خالص رونالدو را نزدیک به 500 میلیون دلار تخمین زد. این رسانه اعلام کرد که میزان دارایی‌های رونالدو از تمام منابع، کمی بیش از درآمدهای رقیب آرژانتینی‌اش لیونل مسی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzwqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو هر بازی به میدان نخواهد رفت