تاریخ انتشار: 1400/06/29 09:32
کد خبر: 33205

پیولی: ما برای پیروزی به اینجا آمدیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید دارد که این تیم در دیدار برابر یوونتوس برای پیروزی بر این تیم به میدان رفت.
 پیولی: ما برای پیروزی به اینجا آمدیم

علیرغم از دست دادن شش بازیکن اصلی تیم شامل اولیویه ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ و همچنین بیرون رفت سیمون کیائر در نیمه اول، میلان در طول بازی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت و موفق شد گل خورده روی ضدحمله آلوارو موراتا را جبران کند.

آنته ربیچ روی ضربه کرنر ارسالی از سوی ساندرو تونالی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و سپس این پیر کالولو بود که حتی می‌توانست گل پیروزی بخش دیرهنگام تیمش را وارد  دروازه حریف کند اما شزنی اجازه انجام این کار را نداد.

پیولی پس از بازی به دی ای زد ان گفت:« ما برای پیروزی به اینجا آمدیم. یوونتوس در 20 دقیقه ابتدایی بازی بهتر و با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شد اما ما به بازی خودمان ادامه دادیم و در اواخر بازی بهتر شدیم تا جایی که شانس پیروزی هم داشتیم، بنابراین در مجموع عملکرد مثبتی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما برابر یوونتوس و بازیکنانی چون دیبالا، موراتا، الکس ساندرو، کوادرادو، بونوچی و کیه‌لینی قرار داشتیم. فوتبال خوبی بازی کردیم. روی گل اشتباهات احمقانه بسیاری داشتیم که به یووه اجازه داد دست به دفاع عمق‌تری بزند و روی ضدحملات حساب کند. مثل همیشه میلان کمبودی از انگیزه، شخصیت و عزم جزم نداشت. بنابراین ما در تمام طول بازی به دنبال غلبه بر حریف بودیم.»

پیولی پس از این بازی به نکته درباره دیدار میلان برابر لیورپول در لیگ قهرمانان و تفاوت ضربان بازی بین لیگ‌ها اشاره کرده و گفت:« من فقط می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که مردم می‌گویند تیم‌های ایتالیایی در اروپا به مشکل می‌خورند چون در حفظ نبض بازی مشکل دارند. من می‌گویم امروز ما 48 دقیقه بازی واقعی فوتبال داشتیم. وقفه‌های بسیار، بحث‌های بسیار، ضربات آزاد بسیار و توقف‌های بسیاری در جریان بازی رخ داد. باید همگی در کنار هم این موضوع را بهبود ببخشیم یا با ورود به جو متفاوتی دچار مشکل خواهیم شد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axlzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی میلان: شکست دردناکی را متحمل شدیم