تاریخ انتشار: 1400/07/09 12:51
کد خبر: 32703

کونته: چلسی نمی‌داند چطور از لوکاکو استفاده کند

سرمربی سابق اینتر می‌گوید همتای آلمانی‌اش در چلسی هنوز نتوانسته است آنطور که باید و شاید از تمام پتانسیل مهاجم بلژیکی‌اش استفاده کند.
کونته: چلسی نمی‌داند چطور از لوکاکو استفاده کند

 آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینتر و چلسی می‌گوید روملو لوکاکو در چلسی هنوز نتوانسته است، روزهای خوبش در اینتر را تکرار کند، چرا که کادر فنی این تیم به درستی از او استفاده نمی‌کند.

کونته که در اینتر دو سال لوکاکو را تمرین داد و با او قهرمان سری A شد، اکنون به‌عنوان مفسر و کارشناس بازی‌های اروپایی را تحلیل می‌کند.

او درباره بازی چهارشنبه شب تیم فوتبال یوونتوس برابر چلسی در تورین که تیم تورینی آن را یک بر صفر برد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که لوکاکو می‌تواند خیلی بهتر از اینها کار کند، چون تکنیک لازم را دارد. او پیش از این در سطحی بسیار بالا بازی کرده است، اما یک بازیکن باید تا روزی که بازنشسته می‌شود، به دنبال پیشرفت باشد.

کونته افزود: در طول بازی، لحظاتی بود که لوکاکو نیاز داشت تهییج و درست تغذیه شود، اما صرفنظر از این مورد، باید بگویم که او یکی از سرسخت‌‌ترین مهاجمانی است که می‌شود مقابلش بازی کنید، چون در هر منطقه‌ای از زمین بازی می‌تواند به شما آسیب بزند. اگر شما مهاجم نوکی مانند او داشته باشید، باید به بهترین شکل از وجودش استفاده کنید و من فکر نمی‌کنم که چلسی هنوز یاد گرفته باشد که چطور باید از او استفاده کند.

سرمربی سابق اینتر تأکید کرد: فصل گذشته، چلسی یک مهاجم نوک درست و حسابی نداشت و به همین دلیل از سیستم چرخشی استفاده می‌کرد، اما با ورود روملو، حالا یک بازیکن در خط حمله تیم است که می‌تواند مقصد برای تمام توپ‌ها باشد. اگر آنها بتوانند راه استفاده درست از لوکاکو را پیدا کنند، آن وقت چلسی می‌تواند تیمی شود که شکست دادنش در این فصل لیگ قهرمانان سخت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qron

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روملو لوکاکو و ستایش ویژه از کونته