تاریخ انتشار: 1400/07/11 23:56
کد خبر: 32582

رد پای محرمی در برد ۸ گله دینامو زاگرب

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جریان برتری پُر گل تیمش مقابل دراگوولیاچ پاس گل داد.
 رد پای محرمی در برد ۸ گله دینامو زاگرب

در یکی از مسابقات هفته دهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز مقابل دراگوولیاچ قعرنشین قرار گرفت.

دینامو زاگرب با وجود نمایش خوب و سراسر هجومی در نیمه اول تنها یک گل تا دقیقه ۴۵ مقابل دراگوولیاچ به ثمر رسانده بود، اما در ثانیه‌های پایانی روی حرکت مدافع راست ایرانی خود توانست بار دیگر گلزنی کند.

صادق محرمی پس از حرکتی که در جناح راست زمین انجام داد، یک ارسال دقیق به مقابل دروازه دراگوولیاچ فرستاد تا لوکا مِنالو با ضربه سر دروازه این تیم را باز کند و دینامو زاگرب به گل دوم دست یابد.

یاران محرمی که در پنج هفته گذشته لیگ یک کرواسی به برتری رسیده بودند و سعی در ادامه این روند در دیدار مقابل دراگوولیاچ داشتند، توانستند در نیمه دوم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کنند و ۶ بار دیگر برابر حریف خود به گل برسند و پُرگل‌ترین برد فصل را رقم بزنند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب با پیروزی ۸ بر صفر خانگی مقابل دراگوولیاچ که هفتمین برد فصل آنها بود، ۲۲ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول لیگ یک کرواسی قرار گرفت؛ رتبه‌ای که درصورت برتری در مسابقه معوقه می‌تواند با صدرنشینی تغییر کند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب امشب سومین بازی فصل خود در لیگ یک کرواسی را مقابل دراگوولیاچ انجام داد و توانست نخستین پاس گل‌اش را بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je6nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرمی به‌خاطر تیم ملی فیکس می‌شود؟