تاریخ انتشار: 1400/07/12 22:14
کد خبر: 32541

دشان: بنزما؟ من فقط تصمیمات ورزشی را می گیرم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به محکومیت احتمالی کریم‌بنزما در پرونده متئو والبوئنا واکنش نشان داد.
 دشان: بنزما؟ من فقط تصمیمات ورزشی را می گیرم

به زودی رای پرونده جنجالی کریم بنزما و متئو والبوئنا اعلام خواهد شد. در صورتی که ستاره رئال مادرید در این رابطه محکوم شود، این مسئله باعث خواهد شد که بنزما مدتی از حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه محروم شود؛ موضوعی که حالا دیدیه دشان به آن واکنش نشان داده است.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پیش از دیدار این تیم مقابل بلژیک در نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ ملت ها درباره رای پرونده کریم بنزما و محرومیت احتمالی این بازیکن گفت: " من تصمیمات ورزشی را می‌گیرم و زیر و بم این موضوع را نمی‌دانم. از طرفی من نمی خواهم که تصمیم قضایی که در این مورد گرفته خواهد شد را پیش‌بینی کنم."

دیدیه دشان در ادامه به حمایت از آنتوان گریزمان پرداخت و گفت: " او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان عملکرد مثبتی داشت و یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند. او از ابتدا کار را شروع نکرد اما گل زد. این برای اعتماد به نفس او خوب است. پس از آن او در دیدار اخیر اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا نیز در ترکیب اصلی حضور نداشت. او به اتلتیکو مادرید بازگشت اما آنها دیگر همان بازیکنان سابق را ندارند. با توجه به تعهد و خصوصیات او، مشکلی در رابطه با گریزمان نمی بینم. فکر می‌کنم او خوشحال است که دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdqg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دشان سرمربی تیم ملی فرانسه باقی ماند