تاریخ انتشار: 1400/07/13 08:21
کد خبر: 32527

جایگاه سرمربی یونایتد لغزان شد/ سولشر برکنار می‌شود؟

جایگاه سرمربی منچستر بعد از تساوی خانگی مقابل اورتون لغزان‌تر از گذشته شده است.
جایگاه سرمربی یونایتد لغزان شد/ سولشر برکنار می‌شود؟

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و اورتون در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان شیاطین سرخ در اولدترافورد (ورزشگاه خانگی) متحمل تساوی یک بر یک شدند. بازیکن اورتون بعد از گلزنی مقابل منچستر، به کنایه شادی گل رونالدو را انجام داد. آندورس تن سد با این کار بازیکنان حریف را تحقیر کند.

نکته مهم این بازی نیمکت‌نشینی رونالدو بود وی از دقیقه ۵۷ با نظر سولشر وارد زمین مسابقه شد. هرچند ستاره پرتغالی منچستر تلاش زیادی انجام داد، بازی را به تساوی بکشاند، اما در این کار ناکام ماند. رونالدو بعد از پایان مسابقه سوت پایان بازی بسیار عصبانی به زیر لب با خودش صحبت می‌کرد و به سوی رختکن رفت.

نتایج اخیر منچستر گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر سرمربی این تیم را زیاد کرده است. منچستر در ۵ بازی قبلی خود ۲ شکست، یک تساوی و دو پیروزی کسب کرده است. آن‌ها در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده چهارم لیگ جزیره قرار دارند و در حالی امتیاز از دست میدهند که در مسیر قهرمانی با چلسی، لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند.

در همین رابطه برونو فرناندز از عملکرد هم تیمی‌هایش گلایه کرد و بابت کسب عنوان قهرمانی هشدار داد: ما باید به هر طریقی در چنین دیدار‌هایی به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کنیم. بازیکنان منچستریونایتد باید موقعیت‌های گلزنی بیشتری روی دروازه اورتون ایجاد می‌کردند و نباید دروازه ما به این راحتی باز می‌شد. البته در حقیقت این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. برای کسب موفقیت در ادامه فصل باید عملکردمان را مرور کرده و به اشتباهات خود نگاه کنیم تا متوجه شویم در ادامه فصل قادر به انجام چه کار‌هایی خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qrma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اقامت فوق ستاره فوتبال در گرانقیمت ترین آپارتمان