تاریخ انتشار: 1400/07/13 21:17
دو سال است این رفتار ادامه دارد؛
کد خبر: 32485

حمله تند PSG به رئال مادرید؛ دیگر تمامش کنید!

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به تندی نسبت به رفتار ارکان باشگاه رئال مادرید در مورد کیلیان امباپه انتقاد کرد.
حمله تند PSG به رئال مادرید؛ دیگر تمامش کنید!

امروز فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید دوباره در مورد کیلیان امباپه مصاحبه کرده و مدعی شد در ابتدای سال آینده میلادی اخبار جدیدی در مورد این بازیکن منتشر خواهد شد. همچنین در روزهای اخیر کارلو آنچلوتی و کریم بنزما نیز از انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید استقبال کرده اند. حالا لئوناردو این رفتار باشگاه اسپانیایی را بی احترامی توصیف کرده و از آنها خواست دست از این کار بردارند.

لئوناردو گفت: "در طی یک هفته کریم بنزما، بازیکن رئال مادرید و سپس کارلو آنچلوتی، سرمربی این باشگاه و حالا رئیس رئال مادرید در مورد کیلیان امباپه طوری صحبت می کنند که انگار این بازیکن یکی از آنها است. فلورنتینو پرز در گذشته در مورد کیلیان امباپه با هواداران رئال مادرید طول هفته قبل صحبت کرده بود و باید تکرار می کنم که این رفتار به قدری بی احترامی است که نمی توان آن را تحمل کرد.

دو سال است که این رفتار ادامه دارد. آنچه می دانم این است که پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده و فصل جدید در راه است. مسابقات آغاز شده و رئال مادرید نمی تواند به این کار خود ادامه دهد و باید این رفتار متوقف شود. کیلیان امباپه بازیکن پاری سن ژرمن است و باشگاه می داند که این رابطه ادامه خواهد داشت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq9jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 PSG پیشنهاد چشمگیر رئال مادرید برای نیما را رد کرد