تاریخ انتشار: 1400/07/19 14:09
کد خبر: 32200

بنتو: می خواهیم مقابل ایران بهترین عملکردمان را داشته باشیم

سرمربی کره‌جنوبی گفت: بازی متفاوتی با یک حریف قدرتمند داریم اما می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
بنتو: می خواهیم مقابل ایران بهترین عملکردمان را داشته باشیم

 پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: ما بازی متفاوتی با یک حریف قدرتمند داریم اما می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با احترام به تیم مقابل می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او در رابطه با تیم ملی ایران گفت: همانطور که قبلا اشاره کردم ایران بسیار خوب است و بازیکنان عالی دارد و خوب سازماندهی شده است. بازی خوبی می‌شود چون دو تیم بازیکنان خوبی دارند و این چالش خوبی است.  

سرمربی کره جنوبی درباره طلسم پیروز نشدن کره مقابل ایران عنوان کرد: تمام تمرکزمان برای فرداست و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. ما به گذشته و طلسم شکست ندادن ایران کاری نداریم و فقط بازی فردا برای ما مهم است. ایران هم این موضوع را می داند و این بازی جدا از بازی‌های گذشته است.

او درباره غیبت هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: فوتبال یک بازی برای تماشاگران است و حضور نداشتن هواداران تاثیرگذار است. خودم دوست دارم در هر بازی هواداران را ببینم اما اکنون این ممکن نیست و باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. برای تیم و هواداران احترام قائل هستیم اما تمام تلاشمان را برای این بازی انجام می دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r7y9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی کره‌جنوبی: گروهمان با این که تقریبا متعادل است اما باید بهترین تلاش خود را انجام دهیم