تاریخ انتشار: 1395/08/11 16:53
کد خبر: 251484

باشگاه العربی به دنبال بازگرداندن اشکان دژاگه

با توجه به اخراج زود هنگام سرمربی العربی به نظر می رسد که احتمال بازگشت دژاگه به این تیم زیاد شده است و نمایش ضعیف جانشین دژاگه باعث شده تا هواداران این تیم قطری دوست داشته باشند که این بازیکن به تیم آنها برگردد.
باشگاه العربی به دنبال بازگرداندن اشکان دژاگه

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، دژاگه در دو سالی که در العربی بازی کرد از بهترین بازیکنان این تیم بود.

او عملکرد خوبی در این تیم قطری داشت،اما چون العربی بد نتیجه می گرفت هواداران هم به دنبال تغییرات اساسی بودند و به همین خاطر هم سران باشگاه مجبور شدند تا بازیکنان خارجی جدیدی را جذب کنند.

با وجود این که بازیکنان خارجی العربی عوض شدند اما این تیم باز هم خوب نتیجه نگرفته و بار دیگر صدای اعتراض هواداران بلند شده است.

بیلسو،سرمربی اروگوئه‌ای العربی بعد از 5 هفته از این تیم اخراج شد تا قطری ها نشان دهند که حتی بعد از یک نتیجه بد هم صبرشان تمام می شود و مربی عوض خواهند کرد.

روزنامه الوطن قطر بعد از تغییر و تحولی که در العربی به وجود آمده از احتمال بازگشت اشکان دژاگه به این تیم سخن به میان آورد و نوشت که خیمنس،جانشین اشکان دژاگه در العربی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و نمایش ضعیف او باعث شده تا بعضی از هواداران العربی دوست داشته باشند تا دژاگه دوباره به تیم بر گردد.

خیمنس با نظر مثبت بیلسو به العربی قطر پیوسته و با توجه به اخراج این مربی این احتمال زیاد است که بار دیگر به دژاگه اعتماد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmrd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالف سرسخت دژاگه در العربی برکنار شد؛ نفس راحت اشکان در قطر!