تاریخ انتشار: 1400/07/23 11:05
کد خبر: 31989

واکنش شماره 10 جدید به شایعات: فقط بارسا

به نظر می‌رسد که آنسو فاتی برنامه‌ای برای جدایی از بارسلونا ندارد و فقط به حضور در این تیم فکر می‌کند.
 واکنش شماره 10 جدید به شایعات: فقط بارسا

در روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد آینده آنسو فاتی مطرح شده است؛ از شایعه غیرمنتظره درباره احتمال معاوضه او با رحیم استرلینگ گرفته تا اخبار پیرامون عدم توافق این بازیکن با بارسلونا برای تمدید قرار داد اما حالا موندو دیپورتیوو گزارش متفاوتی در این باره منتشر کرده است.

بر اساس ادعای این منبع کاتالانی آنسو فاتی با مدیر برنامه‌های خود یعنی خورخه مندس ملاقات داشته و در مورد آینده اش به او گفته است: "فقط بارسا"

موندو توضیح می‌دهد که این جلسه حدود چهار ساعت به طول انجامیده و در آن خانواده پدیده اسپانیایی بارسلونا نیز حضور داشته و تصمیمات خود را به مندس اعلام کرده‌اند.

موندو دیپورتیوو در ادامه گزارش خود مدعی شده که باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد آنسو فاتی را به مدت چهار فصل تمدید کند و مبلغ بند آزادسازی این بازیکن را افزایش دهد تا جذب او برای سایر تیم‌ها به اتفاقی غیرممکن تبدیل شود. فاتی تنها تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد اما باشگاه اخیراً پیشنهاد جدید خود را ارائه داده و مذاکرات در حال انجام است.

گفتنی است آنسو فاتی اخیراً از مصدومیتی بهبود یافته که باعث شد او 11 ماه از حضور در میادین دور باشد. او در دیدار مقابل لوانته به زمین آمد و 10 دقیق زمان برایش کافی بود تا بعد از بازگشت موفق به گلزنی شود. اگرچه به نظر می‌رسد که این بازیکن طی هفته‌های آینده بیشتر در ترکیب بارسا به میدان خواهد رفت اما گفته می شود که نباید بیش از حد نیز روی او ریسک کرد چرا که ممکن است دوباره مصدومیت به سراغش بیاید. در واقع به نظر می‌رسد که رونالد کومان با احتیاط در مورد آنسو فاتی عمل خواهد کرد تا این بازیکن به طور کامل آماده شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdwb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولویت اصلی مدیران بارسلونا مشخص شد